مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت:

پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به استان فارس

مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: آسمان استان فارس از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری به مدت دو روز ابری همراه با ورزش باد و باران خواهد بود. مهرداد قطره سامانی  بیان کرد: آسمان استان فارس طی امروز «سه شنبه» و صبح چهارشنبه صاف از اواخر وقت به تدریج ابری پیش بینی می‌شود و از […]

مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: آسمان استان فارس از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری به مدت دو روز ابری همراه با ورزش باد و باران خواهد بود.

مهرداد قطره سامانی  بیان کرد: آسمان استان فارس طی امروز «سه شنبه» و صبح چهارشنبه صاف از اواخر وقت به تدریج ابری پیش بینی می‌شود و از چهارشنبه بعدازظهر به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد شدید در نواحی شمال و شرق استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: از صبح پنج شنبه سامانه بارشی از مناطق شمالی استان وارد خواهد شد و به تدریج مرکز و شهر شیراز را در بر خواهد گرفت البته این سامانه تا برخی مناطق جنوبی استان را در بر خواهد گرفت که موجب بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش بصورت برف خواهد بود.

قطره سامانی اضافه کرد: وزش باد شدید در سراسر استان فارس وجود خواهد داشت و در شمال و شرق استان خیلی شدید تر خواهد بود این در حالی است که فعالیت این سامانه از فردا چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه پیش بینی می‌گردد و علاوه بر اختلال در تردد جاده ایی کولاک برف هم در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان فارس نیز بیان کرد: بیشینه دمای استان مربوط به لامرد با ٣٢ درجه بالای صفر و کمینه دمای استان نیز مربوط به شهرستان پاسارگاد با ۹- درجه زیر صفر بوده است این در حالی است که حداقل دمای امروز شیراز ١ درجه بالای صفر و حداکثر دمای دیروز شیراز نیز ٢٢ درجه بالای صفر بوده است.‌

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

مطالب مرتبط

گرمای هوا تا اواسط هفته آینده ادامه دارد

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

واکنش نماینده شیراز به جابجایی مدیران : کسانی که اهل بازی‌های سیاسی هستند نباید سر کار بیایند

نظرات