گاز منوکسید کربن در مرودشت قربانی گرفت/۳ نفر جان باختند

گاز منوکسید کربن در مرودشت قربانی گرفت/۳ نفر جان باختند

منوکسید کربن جان یک خانواده ۳ نفره را در مرودشت گرفت.به گزارش اول فارس ،حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امشب در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: ۳ نفر در مرودشت بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان باختند. وی تصریح کرد: در این حادثه خرابی بخاری و […]

8914796 121

منوکسید کربن جان یک خانواده ۳ نفره را در مرودشت گرفت.به گزارش اول فارس ،حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امشب در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: ۳ نفر در مرودشت بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان باختند.

وی تصریح کرد: در این حادثه خرابی بخاری و آبگرمکن موجب مرگ پدر و مادر ۳۰ ساله با فرزند ۱۰ ساله شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد، اما اعضای این خانواده قبل از رسیدن آمبولانس فوت شده بودند.

حسن همتی با اشاره به اینکه حالت تهوع، سردرد و سرگیجه از جمله علائم گاز گرفتگی هستند، ادامه داد: اگر در محیط بسته که با وسیله گاز سوز گرم می‌شود قرار گرفتید و این علائم را داشتید، درب‌ها و پنجره‌ها را باز کرده، از محیط خارج شده و با ۱۱۵ تماس بگیرید.

شهرستان مرودشت در فاصله ۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

مطالب مرتبط

هشدار به مالکین وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های تحت نظارت فراجا استان فارس

صدور ۱۳۷۰ مجوز حمل محصولات سبزی و صیفی از فارس

۳ پروژه راهداری در شهرستان قیر و کارزین به بهره برداری رسید

نظرات