یک جوک چندش‌آور که رشیدی کوچی گفت !

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم  مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و سخنگوی فراکسیون شفافیت سخنگوی فراکسیون عشایری در مجلس شورای اسلامی در  صفحه خودش در شبکه اجتماعی x نوشت: آقای منظور افاضات فرمودند که به صلاح کشور نیست که منابع ارزی برای واردات خودرویی اختصاص بدیم که در داخل کشور ظرفیت تولیدش را داریم! بعد از […]

رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم  مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و سخنگوی فراکسیون شفافیت سخنگوی فراکسیون عشایری در مجلس شورای اسلامی در  صفحه خودش در شبکه اجتماعی x نوشت:

آقای منظور افاضات فرمودند که به صلاح کشور نیست که منابع ارزی برای واردات خودرویی اختصاص بدیم که در داخل کشور ظرفیت تولیدش را داریم! بعد از افتضاح تخصیص ۳/۵ میلیارد دلار برای واردات چای، صحبت راجع به کمبود ارز و صلاح و اولویت‌های‌کشور و … یک جوک چندش‌آور بیش نیست.

توئیت جلال رشیدی کوچی


چگونه برنج خیس خورده را بدون اینکه خراب شود نگهداری کنیم؟

مطالب مرتبط

واکنش جلال رشیدی کوچی به انتصابش بعنوان استاندار جدید فارس

توقیف خودروی میلیاردی در کارواش از سوی تعزیرات حکومتی

نقره داغ شدن مسافر پرواز خارجی قبل از ترک فرودگاه شیراز

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۱ - آذر - ۱۴۰۲

    به آنهایی که وام های سوخته و کلان میدهند و یا دلارهای هنگفت میدهند از دو حال بیشتر خارج نیست یا آنها آقا و آقازاده و نورچشمی و خودی و قدرتمند هستند و یا اینکه این افراد اهل بذل و بخشش هم هستند و همه اش خودشان نمی خورند.
    بنابراین این اموال بیصاحب نصیب هرکسی نمیشود و باید خاص و برگزیده باشند همانطور که‌گروه خالص ساز مشغول پاک سازی هست و آدم های دست پاک را چینش می کند!!!
    عجب روزگاری هست آن هم به این .. ناب ..!!!