۵ کشته و مصدوم در برخورد سمند و نیسان وانت در محور شیراز-کازرون

۵ کشته و مصدوم در برخورد سمند و نیسان وانت در محور شیراز-کازرون

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با خودرو نیسان وانت یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند. به گزارش اول فارس ،حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس ، اظهار کرد: ظهر امروز […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با خودرو نیسان وانت یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش اول فارس ،حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس ، اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو نیسان وانت در محور شیراز – کازرون بعد از دشت ارژن، یک نفر جان باخت و ۴ نفر مصدوم شدند.

او ادامه داد: نیر‌و های اورژانس با حضور در محل حادثه، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه مصدومان را به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه، ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

حسن همتی تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

او با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، از رانندگان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

مطالب مرتبط

قطع برق وسط گرمای تابستان زندگی شیرازی ها را مختل کرد

ترفندی جدید برای پول دار شدن در خیابان های پرتردد شیراز

عمانی‌ها سالی چند خانه در آشفته‌ بازار شیراز می خرند؟

نظرات