چاپ کد خبر: 105260
8 اسفند 1401

آبروریزی زن ۵۵ ساله از عروس خانواده مرودشتی که باورتان نمی شود!

 فرمانده انتظامی “مرودشت” گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب، توهین، تهمت و تهدید علیه زن برادر خود کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

خواهر شوهر مرودشتی

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرشید زینلی”  در تشریح این خبر بیان کرد: طی شکایت یکی از شهروندان با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی در شبکه اجتماعی، پیگیری موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی به پلیس فتا احضار شد.

وی ادامه داد: پس از حضور متهمه در پلیس فتا، طی تحقیقات مقدماتی، در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه بود که در ادامه با روبرو شدن با اسناد و مدارک، به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار ندامت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم خانمی ۵۵ ساله بود و انگیزه خود را انتقام جویی از زن برادر خود اعلام کرد، بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت هشدار داد: یکی از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد هتک حیثیت و انتشار تصاویر شخصی و خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی می‌باشد که معمولا با سهل انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد، همچنین شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

چگونه خود و زندگی‌تان را قربانی خواسته‌ی دیگران نکنید؟

۳۳ نکته مهم خرید ، نگهداری و تغذیه ماهی قرمز (ماهی گلی) برای عید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار