آشنایی با هتل آزادی ماهشهر

آشنایی با هتل آزادی ماهشهر

هتل آزادی، یکی از هتل های سه ستاره در بندر ماهشهر است که در بلوار آزادی ماهشهر قرار دارد. هتل آزادی ماهشهر، ساختمانی ۲ طبقه است که ۴۳ واحد اقامتی مختلف دارد. یکی از مزایای رزرو هتل آزادی ماهشهر، دسترسی راحت به مرکز شهر و ایستگاه راه آهن است. در این نوشته با امکانات رفاهی […]

نمای بیرونی هتل آزادی ماهشهر

هتل آزادی، یکی از هتل های سه ستاره در بندر ماهشهر است که در بلوار آزادی ماهشهر قرار دارد. هتل آزادی ماهشهر، ساختمانی ۲ طبقه است که ۴۳ واحد اقامتی مختلف دارد. یکی از مزایای رزرو هتل آزادی ماهشهر، دسترسی راحت به مرکز شهر و ایستگاه راه آهن است. در این نوشته با امکانات رفاهی هتل آزادی ماهشهر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل آزادی ماهشهر

ماهشهر در جنوب خوزستان و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری اهواز قرار دارد. هتل آزادی ماهشهر، در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد. هتل آزادی ماهشهر، هتلی سه ستاره است که امکانات رفاهی مختلفی دارد.

اگر به بندر ماهشهر سفر کرده اید و به دنبال مکانی مناسب و اقتصادی برای اقامت خود هستید، می توانید برای رزرو هتل آزادی ماهشهر اقدام کنید. در هتل آزادی، ۴۳ اتاق و سوئیت با امکانات متنوع وجود دارد و شما می توانید یکی از اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته یا سوئیت یک خوابه را برای اقامت خود انتخاب کنید. سوئیت یک خوابه هتل آزادی ماهشهر، برای اقامت خانواده های کم جمعیت مناسب است.

در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل آزادی ماهشهر، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، حوله، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، تلفن، اینترنت، مبلمان، کمد لباس، آویز لباس، سشوار، وسایل بهداشتی، اسپیلت و… وجود دارد و مهمانان عزیز می توانند از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

برای رفاه حال مهمانان هتل، در هتل آزادی ماهشهر خدمات رفاهی مختلفی مانند خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس و خدمات خشکشویی انجام می شود.

اتاق دوتخته هتل آزادی ماهشهر

در هتل آزادی ماهشهر، سالن بیلیارد بزرگی وجود دارد که افراد می توانند برای تفریح و بازی به این سالن بروند و مشغول بازی بیلیارد شوند.

از دیگر بخش های هتل آزادی ماهشهر می توان به وجود فروشگاه صنایع دستی و مرکز خرید، کافی نت، رستوران، کافی شاپ و نمازخانه اشاره کرد.

در رستوران هتل آزادی ماهشهر، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت خوب سرو می شوند. کافی شاپ هتل هم با سرو نوشیدنی های گرم از شما پذیرایی می کند.

شما می توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود به فروشگاه صنایع دستی داخل هتل بروید و انواع سوغاتی ها و صنایع دستی جنوب را از این فروشگاه خریداری کنید.

افرادی که به پیاده‌روی عادت دارند می توانند به فضای سبز محوطه هتل بروند و در فضایی سرسبز و زیبا قدم بزنند.

موقعیت مکانی هتل آزادی ماهشهر

هتل آزادی ماهشهر در فاز ۲ ماهشهر و جنب دانشگاه آزاد قرار دارد و به مرکز شهر بسیار نزدیک است. محیط این هتل، آرام و دلنشین است و خیابان های اطراف هتل نیز آرام و خلوت هستند؛ به همین دلیل شما می توانید اقامتی آرام و آسوده را در هتل آزادی ماهشهر تجربه کنید.

در اطراف هتل آزادی ماهشهر، رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید برای صرف غذا یا میان وعده به آنها سر بزنید. افرادی که عاشق خرید و پاساژگردی هستند هم می توانند با خودرو و در عرض چند دقیقه، خودشان را به بازار و مراکز خرید ماهشهر برسانند و مشغول خرید شوند. در بازار ماهشهر می توانید انواع ماهی تازه جنوب، میگو و خرما را خریداری کنید که از جمله مهم‌ترین سوغاتی های ماهشهر هستند.

با رزرو هتل آزادی ماهشهر، شما می‌توانید به خوبی استراحت کنید و با انرژی بیشتر به دیدن جاذبه‌های گردشگری ماهشهر مانند پارک ارم ماهشهر، خور موسی، تل کافرون و پارک ساحلی خور بپردازید.

رزرو هتل آزادی ماهشهر از سامانه سفربازی

اگر قصد سفر به خوزستان و اهواز را دارید و به دنبال هتلی مناسب و ارزان برای اقامت خود هستید، می توانید هتل آزادی ماهشهر را برای اقامت خود انتخاب کنید. برای رزرو هتل آزادی ماهشهر با بهترین قیمت و تخفیف ویژه، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

مطالب مرتبط

جنجال حضور همسر اول «مرد جوان جنوبی » در عقد و عروسی ازدواج دوم اش!

عسلویه تا بوشهر، بهترین مسیر در سفرهای بهاری

بازگشایی هتل پارک وی (هتل تلاش سابق) بعد از بروز رسانی امکانات آن

نظرات

  • دانیال

    تاریخ : ۵ - مهر - ۱۴۰۲

    ۰۹۹۰TRT۳۶۹۰ سلام خواستم بپرسم جهت رززوشن هتل به نیرو احتیاج دارید ممنون