چاپ کد خبر: 118624
24 مرداد 1402

ببینید گوش تان چه شکلی است تا شخصیت حقیقی خود را بشناسید+عکس

اگر به شما بگوییم که شکل گوش‌های شما می تواند ویژگی‌های شخصیتی شما را نیز آشکار کند، آیا سراپا گوش نخواهید شد؟
تست‌های شخصیتی ابزاری فوق‌العاده برای یادگیری در مورد خودتان، علاقه‌ها یا تمایلاتتان، ترجیحات، نحوه فکر کردن، سنجش هوش هیجانی و همچنین سطح IQ شما هستند.

ما پس از بررسی ارتباط بین شکل گوش و شخصیت، حقایق جالبی را برای شما آورده‌ایم. همراه ما باشید.

تست شخصیتاگر شکل گوش شما مدل ۱ است:

اگر شما دارای فرم گوش کوچک هستید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما فردی خجالتی، متواضع و منظم هستید. شما درونگرا هستید و زیاد و بی‌جهت حرف نمی‌زنید و بسیار مراقب حرف‌های خود هستید که چه سخنی از دهان شما خارج شود.

شما به خوبی می‌دانید چه حرفی را چه زمانی بزنید. حضور شما همیشه در یک اتاق مورد توجه جمع قرار می‌گیرد. با این حال از شرکت در شایعات و صحبت‌های بیهوده و کم ارزش خودداری می‌کنید و طرفدار گفتگوهای معنی‌دار هستید.

اگر شکل گوش شما مدل ۲ است:

اگر شکل گوش بزرگی دارید، ویژگی شخصیتی شما نشان می‌دهد رفتاری آرام و با ثبات دارید. شما فردی ملایم، مطیع، انعطاف‌پذیر و آموزش پذیر هستید و کمتر احتمال دارد رهبری را به عهده بگیرید. شما از زندگی همانطوری که هست لذت می‌برید و مسائل را جدی نمی‌گیرید.

شما احتمالا همیشه لبخند به لب دارید و حتی در مواقع سختی آرام هستید و الهام بخش اطرافیانتان برای زندگی کردن به شمار می‌روید. وابستگی شما به لذت‌ها و چیزهای زندگی عمیق نیست و می‌دانید رها کردن بخشی از زندگی است. شما به راحتی در گروه‌‌ها عضو می‌شوید و مهارت‌های اجتماعی خوبی دارید. ذهن باز و برونگرایی شما باعث می‌شود حال و هوای دوستانه و خوبی داشته‌باشید. سطح اشتیاق شما به سادگی به دیگران نیز منتقل می‌شود.

اگر شکل گوش شما مدل ۳ است:

لاله گوش پیوسته نشان می‌دهد شما فردی همدل هستید و سطح بالایی از خودآگاهی دارید و به ذات خود آگاه هستید. شما فردی قابل دسترس هستید و رفتار دوستانه شما باعث می‌شود مردم معاشرت با شما را لذت‌بخش بدانند و شما را فردی خونگرم و مهربان بشناسند.

چون شما به مردم این احساس را می‌دهید که شنیده می‌شوند، به راحتی با مردم ارتباط برقرار می‌کنید. ممکن است در درون فردی درونگرا و محتاط باشید با این حال، در ملاقات با افراد جدید یا حضور در اجتماعات مشکلی نخواهیدداشت. اگر لاله گوش شما ضخیم است، احتمالا احساساتی هستید و ارزش زیادی برای روابط قائل هستید.

اگر شکل گوش شما مدل ۴ است:

شکل گوش گرد و دایره‌ای بیان می‌کند شما فردی وفادار و قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستید. به احتمال زیاد در خانواده و اطرافیان شما آن فردی هستید که همه برای مشاوره یا پشتیبانی به او وابسته هستند و حتی آشفتگی ایجاد شده توسط دیگران را مدیریت خواهید کرد.

اما شما هرگز خیانت را نبخشیده و فراموش نمی‌کنید چه کسی به اعتماد شما ضربه زده. شما همه چیز را برای کسانی که دوستشان دارید فدا می‌کنید و همان فردی هستید که نیمه شب از خواب خود می‌زنید تا به دوستان یا خانواده خود کمک کنید. شما رک هستید و افکار و نظرات خود را واضحا بیان می‌کنید.

اگر شکل گوش شما مدل ۵ است:

شما به یک زندگی ساده بیش از هرچیزی علاقه دارید. دوست دارید در خانه باشید و آشپزی کنید و از دیدن برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرید و در هر مهمانی و دورهمی شرکت نمی‌کنید. شما ترجیح می‌دهید با واقعیت هماهنگ باشید و با خودتان در آرامش باشید و فردی بسیار آرام و ملایم به شمار می‌روید.

خلاق و باهوش بودن از مشخصه‌های بارز شماست. ترجیح می‌دهید زمان خود را به کاوش و تولید چیزها یا نوآوری‌های جدید اختصاص دهید و از طبیعت، حیوانات، کمک به دیگران و غیره بیشتر لذت می‌برید و کمک کردن از ویژگی‌های شخصیتی شماست.

شما در انتخاب افرادی که اجازه می‌دهید به شما نزدیک شوند، بسیار محتاط هستید اما فردی مردمی و اجتماعی به شمار می‌روید. ثبات و مدیریت بالای شما جز ویژگی‌های شما در زندگی است. باید دقت کنید که زمان بیشتری را برای شادکردن خود اختصاص دهید.

اگر شکل گوش شما مدل ۶ است:

گوش نوک تیز نشان می‌دهد شما فردی بسیار شهودی هستید و به احتمال زیاد همیشه اطلاعاتی در مورد آخرین اتفاقات اطراف خود و جهان دارید و روزنامه‌نگاری یکی از بهترین مشاغل برای شماست.

شما بسیار هوشیار بوده و مراقب اطراف خود هستید و اگر خطری قریب‌الوقوع در نزدیکی شما وجود داشته‌باشد، به احتمال زیاد شما این خطر را احساس خواهیدکرد و جزئیات کوچک را می‌بینید. حتی کوچکترین تغییر در محیط اطراف شما نمی‌تواند از چشم شما دور بماند.

شما فوق‌العاده تیزبین، مشاهده‌گر، فهیم و کمی کمال گرا هستید (حداقل هدف شما این است). شما قبل از اینکه به یک شخص دلبسته شوید یا اجازه دهید وارد زندگی شما شود، او را به طور کامل تجزیه و تحلیل خواهیدکرد.

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار