آغاز آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر صدرا در خردادماه ١۴٠١

آغاز آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر صدرا در خردادماه ١۴٠١

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا خبر داد : ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر صدرا خردادماه سال جاری روکش آسفالت می شود به گزارش اول فارس، سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به آغاز طرح عملیات روکش،بهسازی، ترمیم لکه گیری و آسفالت معابر در شهر صدرا که از مطالبات جدی شهروندان از مجموعه شورای […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا خبر داد : ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر صدرا خردادماه سال جاری روکش آسفالت می شود
به گزارش اول فارس، سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به آغاز طرح عملیات روکش،بهسازی، ترمیم لکه گیری و آسفالت معابر در شهر صدرا که از مطالبات جدی شهروندان از مجموعه شورای شهر و شهرداری است گفت :۴۰ هزار مترمربع روکش معابر شهر صدرا در خردادماه انجام خواهد شد.
مهدی کشاورزی در این رابطه اظهار داشت : اجرای این طرح عمرانی با هزینه نزدیک بر ۶۰ میلیارد ریال از اوایل ماه جاری آغاز شده و تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت : با انجام این طرح تا پایان خرداد ماه سال جاری؛ خیابان های طلائیه غربی «۱۱ هزار متر مربع» ، سرو «۸ هزار ۵۰۰ متر مربع» ، باند شمالی بلوار زاگرس «۸ هزار متر مربع» ، خیابان سهراب سپهری ۱۱ «۶۰۰ متر مربع» ، انتهای کوچه ابوریحان ۲ « یک هزار و ۷۰۰متر مربع» ، فرعی شمالی میدان بصیرت «یک هزار و ۲۰۰مترمربع»، باند شمالی میدان ارتش از خیابان بصیرت تا خیابان ماهان «۹ هزار مترمربع» روکش آنها انجام می گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا بیان داشت : آسفالت خیابان ارسطو، ادامه خیابان پویش، کوچه اقاقیا و کوچه فرشته ۶ نیز فروردین ماه امسال با هزینه ای نزدیک به ده میلیارد ریال انجام شده است.
کشاورزی تصریح کرد : لکه گیری فاز یک و دو بصورت جداگانه و در قالب دوتا قرارداد مجزا از ماه آینده با انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط

نارضایتی مردم از بوی بد و آزاردهنده تصفیه خانه شهر صدرا

آب و فاضلاب شیراز : مشکل آب شهر صدرا را قطعی حل کردیم !

ببینید| درمانگاه بزرگ سعدی در شهر جدید صدرا راه اندازی شد

نظرات

  • علی

    تاریخ : ۱۴ - خرداد - ۱۴۰۱

    درود بر شورای فعال


  • عنایت محمودی

    تاریخ : ۱۳ - خرداد - ۱۴۰۱

    باتشکر از ریس محترم وتمام اعضاءشورای شهر صدرا و همچنین از شهردار محترم شهر صدرا تشکر دارم
    و انتظار هست این شهر جدید عاری از هرگونه ایرادات زیرساخت و زیباسازی ترمیم کوچه و خیابانها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
    نکته هایی که شاید خیلی به چشم نیاد مانند لکه گیری و ترمیم اسفالت معابر کاشت درختان زیبا و مثمر در بلوار های اصلی مرتب کردن میدان های کوچک وبزرگ به ویژه بلوار امام خمینی میدان پشت بیمارستان ابوعلی سینا میدان تنتظام بلوار انتظام اطراف اتوبان های ورودی به صدرا (سردار سلیمانی-ورودی از دوکوهک)را در اولویت های اول قرار دهید وهمچنین ادامه پارک زیبای اکو پارک به سمت چهار راه سلحشوران زیبایی خاصی به شهر جدید صدرا هدیه می کند.
    لازم به ذکر است با وجود شوراهای فعال و جوان و پا به کار و همچنین شهردار جوان و مردمی این شهر جدید تمام خواسته های شهروندان صدرا به حقیقت خواهد پیوست. ارزوی سلامت دارم برای خادمان جوان و مردمی