چاپ کد خبر: 143412
26 اردیبهشت 1403

آغاز به کار نمایشگاه دام و طیور، آبزیان و پرندگان زیبا در شیراز

نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس از آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته از عصر امروز در شیراز خبر داد.
به گزارش اول فارس، محسن نهاوندی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: همزمان با این نمایشگاه دومین جشنواره پرنده های زینتی ایران نیز برگزار می شود و همچنین شاهد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات آبزیان تجهیزات و صنایع وابسته هستیم.

نهاوندی ادامه داد: در این رویدادها ۱۲۲ شرکت کننده از کل کشور حضور دارند که ۳۰ درصد بومی هستند و نسبت به سال قبل افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

و ی عنوان کرد: برگزاری ۱۶ دوره آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی، از برنامه های جنبی این نمایشگاه است؛ همچنین ۶ هیئت از کشورهای عراق و افغانستان در این رویداد حضور  دارند.

بیشتر بخوانید:

ببینید|زیباترین پرنده های جهان که تاکنون ندیده اید

تست بینایی : آیا چشمان عقابی شما می تواند پرنده متفاوت را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهد؟

بر اساس این گزارش هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان تجهیزات و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین الماللی استان فارس افتتاح می شود و تا ۲۹ اردیبهشت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار