آغاز بکار نمایشگاه چهار روزه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی شیراز

آغاز بکار نمایشگاه چهار روزه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی شیراز

مدیر عامل نمایشگاه های فارس گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس، از ۷ تیر در شیراز آغاز به کار می کند. و در چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی فارس مستقر خواهد بود. به گزارش اول فارس، محسن نهاوندی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس، […]

photo ۲۰۲۳ ۰۶ ۲۷ ۱۳ ۳۸ ۵۰

مدیر عامل نمایشگاه های فارس گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس، از ۷ تیر در شیراز آغاز به کار می کند. و در چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی فارس مستقر خواهد بود.
به گزارش اول فارس، محسن نهاوندی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس، از فردا در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان آغاز به کار می کند و در چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی فارس مستقر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به اینکه این نمایشگاه افزود: ما در سایت نمایشگاه بین المللی شیراز کمبود زیر ساخت داریم و نیاز است دولت کمک کند تا سالن های جدید احداث شود.

pars buildex

محل: شیراز شهرک گلستان بلوار علامه دهخدا محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بیش از هشت هزار متر مربع فعال خواهد بود، اضافه کرد: تجار خارجی عراقی، عمانی و حوزه CIS و همچنین تولیدکنندگان و شرکتهای فعال صنعت ساختمان از ۱۰ استان کشور  در این دوره از نمایشگاه  صنعت ساختمان شیراز حضور دارند.

نهاوندی با یادآوری این مطلب که محور کار ما معرفی تولیدات داخلی است که با قیمت مناسب وجود دارد، افزود: قیمت این اجناس ۳۰ درصد کمتر از کالای مشابه خارجی است.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل استان فارس برای تبدیل به قطب نمایشگاهی در جنوب کشور گفت : با حمایت های دولت  می توان نمایشگاه ها را با کیفیتی بهتر ارائه کردو و مشکل اصلی ما کمبود فضای  سرپوشیده نمایشگاهی است که  امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان فارس  کمک های دولتی لازم و تامین اعتبار موردنیاز در این خصوص صورت گیرد.

مطالب مرتبط

نظرات