چاپ کد خبر: 110039
17 اردیبهشت 1402

یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر و عالی در شیراز:ساناز و همیلا

در طول تاریخ بشر زیبایی و آراستگی مورد توجه همه بوده است. ظاهر افراد تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت افراد می باشد و در ارتباطات اجتماعی موثر است. از دلایل اصلی اهمیت داشتن آرایش برای افراد، پوشاندن عیب های موجود در مو و پوست و زیباتر شدن می باشد.

آموزشگاه آرایشگری زنانه ساناز و همیلا معتبر و عالی در شیراز

آرایشگری چیست ؟

آرایشگری فن و هنری است که به زیباتر جلوه دادن ظاهر افراد (پوست، مو و …) می پردازد. آرایش به معنی اضافه کردن و پیرایش به معنای کم کردن است. در کشور ما آرایش بیشتر برای خانم ها و پیرایش برای آقایان استفاده می شود. آرایشگر زنانه به کوتاه کردن، مدل دادن، رنگ کردن موها، آرایش صورت، پاکسازی پوست و طراحی ناخن‌ها و ابرو می‌پردازد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در شیرازآموزشگاه و خدمات آرایشگری زنانه ساناز و همیلا شیراز

آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری زنانه در کشور مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. .این شاید مرتبط با فرهنگ جامعه ایرانی باشد و یا تمایل بیش از اندازه بانوان در کشور برای گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای  برای کسب شغل آرایشگری و داشتن درآمد  مطلوب

آرایشگری حرفه ای

آرایشگری حرفه ای در جهان به یک علم تبدیل شده و اصول خاص خودش را دارد. به عنوان مثال در مورد کوتاهی مو ، آرایشگر حرفه ای با تجربه‌ای که دارد فرم صورت از نظر استخوانی یا گوشتی بودن، جنس مو، اندازه گردن، اشکال هندسی سر و سایر گزینه‌ها را در  نظر گرفته و سپس تصمیم می‌گیرد که مو را چگونه اصلاح کند اما در کشور ما که این شغل عمدتا به صورت حرفه ای نمی باشد، مشتری دستور می‌دهد که چه مدل مویی داشته باشد

برای آرایشگر شدن در آموزشگاه و خدمات آرایشگری زنانه ساناز و همیلا شیراز می توانید دوره های فنی موجود را گذرانده و یا در کنار یک آرایشگر ماهر کارآموزی کنید. برای این شغل باید بتوانید مهارت های ارتباطی خوبی داشته و به بهترین شکل به مشتریان خدمات ارائه دهید. باید خلاق بوده و از آخرین مدل ها و مدها و روش ها اطلاع داشته باشید. طبق برخی تحقیقات انجام شده، آرایشگری شادترین شغل دنیا می باشد. البته در بلند مدت ممکن است آرایشگر دچار مشکلاتی از قبیل کمردرد و پا درد شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه ساناز در شیراز

کار آرایشگری معمولا به صورت تمام وقت است. در برخی زمان های سال مانند اعیاد تا ساعات طولانی حتی در شب ها و تعطیلات نیز آرایشگرها باید کار کنند. البته افرادی که خود سالن زیبایی و آرایشگاه دارند، تعیین ساعت کاری بر عهده خودشان است.

محل کار آرایشگر در سالن های زیبایی و آرایشگاه های مختلف است که باید شرایط خاصی داشته و مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

فرصت شغلی و بازارکار آرایشگری

شما می توانید در آرایشگاه های مختلف کار کنید. در این نوع کار معمولا به صورت درصدی و توافقی با صاحب آرایشگاه کار می کنید.

در صورت داشتن تجربه لازم و سرمایه مورد نیاز، می توانید مستقل شده و برای خود آرایشگاهی راه اندازی کنید. اگر سرمایه کافی ندارید، می توانید با چند آرایشگر دیگر به صورت مشترک، آرایشگاهی تاسیس کنید.

همچنین می توانید با گذراندن دوره های تخصصی و گرفتن مدرک مربیگری آموزشگاه آرایشگری راه اندازی کنید. هزینه های راه اندازی یک آرایشگاه یا آموزشگاه آرایشگری ممکن است زیاد باشد، اما آرایشگران اگر بتوانند خدمات خوبی ارائه کرده و مشتری جذب کنند، به زودی با درآمد خود می توانند این هزینه ها را جبران کنند.

معروفترین سالن زیبایی در شیراز

مزایا شغل آرایشگاه زنانه

  1. یک شغل زود بازده است
  2. درآمد و حاشیه سود خوبی دارد
  3. نیاز به سرمایه در گردش ندارد
  4. زمان بازگشت سرمایه اولیه خیلی کوتاه است
  5. تایم کاری و برنامه‌ریزی کاری دست خودتان است

, آرایشگری , آرایشگری شیراز , آموزش آرایشگری ,

آموزشگاه  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا شیراز با ارائه ۱۵ رشته آرایشگری زیر نظر بهترین اساتید  با سابقه  در حال فعالیت است. سرکار خانم پروین سلیمانی از اساتید باسابقه و معروف در شیراز است که تجربه تربیت و آموزش صدها کارآموز را در کارنامه خود دارد.

اساتید آموزشگاه  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا در شیراز همه با تجربه و در عین حال به روز هستند و تمامی مراحلی مورد نیاز پایه ، تکمیلی و عالی مورد نیاز یک مدرس را طی کرده اند.

آدرس آموزشگاه آرایشگری ساناز و همیلا :

در دو شیفت صبح و عصر

مدیریت آموزشگاه: پروین سلیمانی

شماره تماس :۳۶۲۲۴۳۰۴ و ۳۶۲۱۸۴۴۵ – ۰۷۱

شماره تماس  :

پروین سلیمانی                ۰۹۱۷۳۰۵۳۳۴۵

ریحانه هاشمی پور   ۰۹۱۷۲۲۶۲۱۷۶

هنرجویان به راحتی می توانند در دوره های مختلف آموزشی آموزشگاه آرایشگری  با مدیریت حرفه ای پروین سلیمانی ثبت نام کنند و مدارک بین المللی فنی حرفه ای خود را در  رشته مرتبط دریافت کنند.

آموزشگاه  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا از مبتدی تا مدرسی در کنار هنرجویان می ماند تا با مدرک این آموزشگاه زیر نظر فنی حرفه ای وارد بازار کار شوند.

با گذراندن دوره ها در آموزشگاه  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا فورا به دستیاری استادان معرفی می شوید و مستقل می شوید.

دوره ها با توجه به بودجه مالی افراد و پیش زمینه شغلی آنها دسته بندی شده است. می توانید با دوره فشرده یک روزه رفع اشکال کنید و حتی با هزینه بسیار کم مطالب موثر و نکات مهم را یاد بگیرید.

تبلیغات

با دوره های خصوصی می توانید در کنار استاتید مجرب صفر تا صد پیشرفت کنید و وقت کلاس فقط برای نقاط قوت و ضعف شما صرف بشه و بتوانید هر روز مدل زنده داشته باشید و کلاسهای نیمه خصوصی با بودجه متوسط در عین حال بسیار پر بار و چندین استاد متفاوت که مرتب با شما در کلاس حضور دارند و هر روز مدل زنده خواهید داشت.

هدف ما پیشرفت مالی و هنری دو طرفه است.
ما با سالها سابقه و داشتن  مدرسین حرفه ای می توانیم شما را با آموزش حرفه ای و تجربه زیاد وارد بازار کار کنیم.

آموزشگاه  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا شیراز

برخی از دوره های آموزشگاه  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا شیراز:

پیرایشگری موی زنانه

پیرایشگری موی دخترانه

پیرایشگری ژورنال

پیرایشگری صورت و ابرو

آرایشگاه دائم صورت(تاتو)

متعادل سازی چهره (گریم)

کاربرد انواع مواد شیمایی

دکلره

آرایشگر موی زنان(شینیون)

آرایشگر عروس

پاکسازی پوست

کلاه گیس باف

کاشت ناخن

آرایشگر ناخن

نقش حنا

گیس باف

شما همچنین می توانید در بهترین منطقه شهر شیراز  در”  آرایشگری زنانه ساناز و همیلا شیراز ” که انواع گوناگونی از خدمات آرایشی و زیبایی را به مشتریان خود ارائه می کنند با خیالی راحت بهترین خدمات زیبایی را با به روزترین متدهای روز دنیا و بهترین مواد و تجیهزات در زمینه های گوناگون آرایشی و زیبایی دریافت نمایید.

جمع بندی

آموزشگاه آرایشگری ساناز و همیلا شیراز  به منظور بر طرف کردن مشکلات موجود در مسیر آموزش آرایشگری، دوره های ویژه بازار کار به صورت کوتاه مدت و با هزینه مناسب برگزار می کند. آموزشگاه آرایشگری ساناز و همیلا شیراز از افراد مجرب و متخصص به منظور تدریس دوره های مختلف آموزش آرایشگری بهره برده و مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای هنرجویان صادر می کند. در این دوره ها به هنرجویان در آموزش های تئوری را به صورت عملی زیر نظر اساتید تمرین کرده و تجربه کسب کنند؛ تا بعد از دوره آموزش آرایشگری مهارت کافی برای ورود به بازار کار به دست آورند.

همچنین خدمات زیبایی و آرایشگاه زنانه ساناز و همیلا شیراز در دو شیفت صبح و عصر  خدمات زیر ارائه می نماید

آموزشگاه زیبایی و آرایشگاه زنانه ساناز و همیلا شیراز آماده ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم می باشد. ارائه جدیدترین و به روز ترین مدل های عروس مطابق با سلیقه شما

انجام کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی  در شیراز شامل

– اکستنشن موی ۱۰۰ درصد طبیعی و درجه یک به روش کراتین، رینگ، دوخت و بافت با تقسیم بندی صحیح و بی نقص بدون آسیب به مو

– پاکسازی پوست صورت همراه با ماساژ و آبرسانی با محصولات درجه یک خارجی و ایرانی

– خدمات ناخن، ژل و پودر

– تحول در آرایش با جدیدترین تکنیک ها و دیزاین های ناخن و امکان استفاده از پک شخصی به درخواست خود شما

– ارائه تمامی خدمات آرایشی در محیطـی پر انرژی با کادری مجرب و حـرفـه ای در شیراز

– گریم و آرایش حرفه ای عروس توسط گریمور های مجرب ، خلاق و با کیفیت بالا و قیمت ارزان در شیراز با مدرک آرایش از آلمان

تست تصویری| در نگاه اول چه چیزی در تصویر می بینید؟ نقطه ضعف خود را بشناسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سارا شنبه , ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

سلام.ممنون میشم منو راهنمایی کنید.مستمر بگیر تأمین اجتماعی و خودسرپرست هستم.دوره های آموزشی فنی حرفه ای برای این دسته از بانوان هم برگزار میکنید؟ و اینکه به صورت هست؟

آخرین اخبار