اجاره مغازه برای اتباع مجاز و غیرمجاز ممنوع است

اجاره مغازه برای اتباع مجاز و غیرمجاز ممنوع است

رئیس اتاق اصناف شهرستان کاشان ضمن اخطار به تمامی واحدهای صنفی شهرستان اظهار کرد: به کارگیری‌ اتباع مجاز و غیرمجاز برای تمامی واحدهای صنفی تولیدکننده و توزیع کننده موادغذایی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش اول فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، مهدی باقی مجرد گفت: رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، اغذیه فروشان، آشپزخانه‌ها، کبابی‌ها، سفره‌خانه‌ها و تمامی واحدهای صنفی که نسبت به پخت و توزیع هر نوع غذای سرد و گرم فعالیت دارند باید از به کارگیری اتباع خودداری کنند.

وی واحدهای صنفی میوه‌فروشان و سبزی‌فروشان را از جمله این واحدهای صنفی معرفی و ابراز کرد: به کارگیری اتباع در فروشگاه‌های لبنیات، خواروبار فروشان و توزیع کنندگان مواد غذایی خام نیز ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف کاشان ادامه داد: واحدهای صنفی مشاورین املاک نیز موظفند تا از هرگونه انعقاد قرارداد برای اجازه منزل برای اتباع غیرمجاز و فاقد هویت خودداری کرده و از انعقاد قرارداد اجاره مغازه برای تمامی (اتباع مجاز و غیرمجاز) امتناع ورزند.

رئیس اتاق اصناف کاشان همچنین قیمت مصوب لباس فرم مدارس را اعلام کرد و گفت: فروش لباس فرم مدارس خارج از قیمت‌های اعلامی اتاق اصناف مصداق گران‌فروشی و عدم اجرای ضوابط تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده، بازرسی و یا گزارش مردمی، ضمن پلمب واحد صنفی متخلف و جریمه روزانه، تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

مطالب مرتبط

مدارس مجاز هستند حداکثر تا ۱۰ درصد دانش‌آموزان خود را از اتباع خارجی پذیرش کنند

اخراج ۲۵ هزار تبعه خارجی غیرمجاز از استان البرز

مهلت خروج اتباع خارجی از روستای دهنو اعلام شد+پلاکارد

نظرات