چاپ      کد خبر: 148140
13 تیر 1403

اجتماع بزرگ حامیان دکتر پزشکیان با حضور «ظریف» در شیراز که باید ببینید(+تصاویر)

اجتماع هواداران پزشکیان با حضور «ظریف» در شیراز برپا شد.

به گزارش اول فارس  شامگاه سه‌شنبه ۱۲ تیرماه تالار احسان واقع در میدان احسان شیراز میزبان همایش حامیان انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان بود که با سخنرانی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران همراه شد. این همایش با استقبال گسترده مردم همراه بود.

وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه باید روز شنبه بعد از انتخابات ریاست جمهوری به منتخب ملت احترام بگذاریم، گفت: انتخاب را مردم تمام خواهند کرد.

محمد جواد ظریف امشب، ۱۲ تیرماه در جمع حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تالار احسان شیراز، گفت: تحریم‌شکن مردم هستند که با حضورشان در صندوق رأی ثابت کردند نمی‌توان ایرانی را تهدید، تحریم و تحقیر کرد.

وی با یادآوری اینکه زمانی با پشتوانه مردم گفتم هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید، افزود: باید به خود اطمینان کنیم.  مردم ما در برابر هجمه خارجی ایستادند و شکل اشغال‌گران را به خود نگرفتند بلکه اشغالگران را در خود حل کردند.

ظریف بیان کرد: این مردم رنج دیده و سختی کشیده‌اند، سفره‌های مردم کوچک شده است و تحریم‌ها مردم را اذیت کرده است. باید مسببین ناملایمات را به خانه بفرستیم.

وزیر پیشین امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه باید روز شنبه بعد از انتخابات به منتخب ملت احترام بگذاریم، گفت: انتخاب را مردم تمام خواهند کرد. اگر در انتخابات شرکت کنمد به دنیا  ثابت می‌کنیم این مردم خواهان رفع تحریم‌ها هستند.

ویدیو : همخوانی سرود یار دبستانی توسط مردم حاضر در همایش

ویدئو: لحظه آغاز سخنرانی ظریف در تالار احسان شیراز که با استقبال هواداران پزشکیان همراه شد

فیلم: بخشی از سخنان دکتر ظریف در همایش هواداران پزشکیان در شیراز

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار