چاپ       کد خبر: 10530
5 مرداد 1398

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد

نتیجه تصویری برای احد جمالی

معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل حوزه دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند. به پیشنهاد استاندار و با تایید وزارت کشور«محمد کاظم نظری» معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به احد جمالی داد.

به گزارش” اول فارس ” احد جمالی متولد استان فارس است و پیش از این در استان های فارس و قم در سمت های سیاسی و امنیتی مشغول به کار بوده است.

” احد جمالی ” در بین سیاسیون فارس چهره نام آشنایی است. او متولد شهر فسا و از سوابقی همچون مدیر آموزش و پرورش مناطق ششده و قره بلاغ و خرامه، مدیر کل حراست استانداری فارس در زمان انصاری لاری، مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات، مدیر دفتر فنی و عمران اداره کل اوقاف فارس را در کارنامه خود دارد.وی سالها رئیس حزب اعتماد ملی در فارس بوده در سال ۹۲ رئیس ستاد عارف در انتخابات ریاست جمهوری بود و با کناره گیری وی به ستاد روحانی پیوست.

به گزارشوب سایت خبری اول فارس  علیرضا سلیمانی نیز طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دفتر حوزه استاندار شد وی پیش از این  مدیرکل پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری وهمچنین حضور و قعالیت کاری در نهاد ریاست جمهوری و مجموعه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار