احضار مدیر عامل تاکسی اینترنتی تپسی به دادستانی تهران

در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد. به گزارش اول فارس، تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام […]

در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد.

تپسی

به گزارش اول فارس، تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسی‌های اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.

در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی‌العموم موضوع را پیگیری می‌کند.

در این راستا با تشکیل جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

میزان کمیسیون دریافتی از هر راننده اسنپ و تپسی کمتر می شود؟

آموزش مخفی‌کردن برنامه‌ها در گوشی های سامسونگ

فرق بیابان با کویرچیست ؟ / ۵ نکته ایمنی ورود به کویر و بیابان هنگام سفر

مطالب مرتبط

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیونی به والدین برای استفاده از سرویس مدارس شیراز

تعزیرات: دستور حذف گزینه «عجله دارم» اسنپ و تپسی به قوت خود باقی است

انگار قرار نیست دوباره خوش بحال رانندگان اسنپ و تپسی شود

نظرات