رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

اخراج اتباع غیرمجاز خواسته به‌حق مردم است

اخراج اتباع غیرمجاز خواسته به‌حق مردم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اخراج اتباع بیگانه را خواسته به‌حق مردم دانست و گفت: باید مقابل مهاجرت‌های غیر قانونی به کشور محکم ایستاد.

به گزارش اول فارس ، ابراهیم عزیزی اظهار داشت: برای سازمان‌دهی اتباع بیگانه نیازمند ساز و کاری دقیق و مدیریت شده هستیم که تشکیل سازمان مهاجرین و اتباع که مراحل نهایی خود را طی می کند، می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.

او با تاکید بر ورود مهاجران با تشریفات قانونی افزود: ورود اتباع بدون تشریفات قانونی خلاف منافع و امنیت ملی است و همه دستگاه ها در این راستا مسوولیت دارند.

عزیزی با تاکید بر ارائه خدمات به اتباع خارجی قانونی گفت: عدم ارائه خدمات به مهاجران غیر قانونی، جلوی ورود آنها را به کشور خواهد گرفت که این مهم نیز وظیفه همه سازمان ها و دستگاه های ذی‌ربط می باشد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر ورود گردشگران قانونی به کشور اظهار داشت: هیچ کشوری درب خود را به روی گردشگران نمی بندد اما ورود گردشگران نیز تابع قوانین و تشریفات خاص خود است تا هم رضایت گردشگران حفظ شود و هم مشکلی برای کشور به وجود نیاید.

ابراهیم عزیزی در پایان نیز تاکید کرد: برای حفظ امنیت و آرامش کشور و اجابت خواسته به حق مردم، نیازمند برخورد محکم با مهاجران و اتباع غیر قانونی هستیم که در قانون نیز این امر دیده شده است.

مطالب مرتبط

اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند

انجام این کار قبل از بکارگیری و استخدام تبعه بیگانه ضروری است

۱۰ نکته درباره جابجایی اتباع بیگانه و افاغنه در بافت تاریخی شیراز

نظرات