خبرهای ایران

اخراج اتباع غیرمجاز خواسته به‌حق مردم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اخراج اتباع بیگانه را خواسته به‌حق مردم دانست و گفت: باید مقابل مهاجرت‌های غیر قانونی به کشور محکم ایستاد.

به گزارش اول فارس ، ابراهیم عزیزی اظهار داشت: برای سازمان‌دهی اتباع بیگانه نیازمند ساز و کاری دقیق و مدیریت شده هستیم که تشکیل سازمان مهاجرین و اتباع که مراحل نهایی خود را طی می کند، می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.

او با تاکید بر ورود مهاجران با تشریفات قانونی افزود: ورود اتباع بدون تشریفات قانونی خلاف منافع و امنیت ملی است و همه دستگاه ها در این راستا مسوولیت دارند.

عزیزی با تاکید بر ارائه خدمات به اتباع خارجی قانونی گفت: عدم ارائه خدمات به مهاجران غیر قانونی، جلوی ورود آنها را به کشور خواهد گرفت که این مهم نیز وظیفه همه سازمان ها و دستگاه های ذی‌ربط می باشد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر ورود گردشگران قانونی به کشور اظهار داشت: هیچ کشوری درب خود را به روی گردشگران نمی بندد اما ورود گردشگران نیز تابع قوانین و تشریفات خاص خود است تا هم رضایت گردشگران حفظ شود و هم مشکلی برای کشور به وجود نیاید.

ابراهیم عزیزی در پایان نیز تاکید کرد: برای حفظ امنیت و آرامش کشور و اجابت خواسته به حق مردم، نیازمند برخورد محکم با مهاجران و اتباع غیر قانونی هستیم که در قانون نیز این امر دیده شده است.

اشتراک گذاری