چاپ کد خبر: 1231
2 آبان 1397

ادعای عجیب کانال‌های تلگرامی در باره غلامرضا تاج گردون

به گزارش اول فارس به نقل از کبنا ؛کانال‌های تلگرامی با نام‌های سپاه پاسداران و قدس با انتشار مطالبی، عنوان کرده‌اند که غلامرضا تاجگردون کل اعتبارات اختصاص داده شده برای استان کهگیلویه و بویراحمد را به گچساران اختصاص داده است.
بردن اعتبارات مناطق محروم توسط یک نماینده
شنیده‌های حاکیست، غلامرضا تاج‌گردون، نماینده لیست امید از گچساران، که پیش از این صحت و سقم مدرک دکترای وی مورد سوال قرار گرفته بود، در تخلفی اقدام به جذب بودجه هزار میلیاردی برای شهرستان محل نمایندگی خود کرده است.
مطابق قانون ششم توسعه، در بودجه سال ۹۷، می‌بایست یک سوم از ۳درصد منابع حاصل از فروش نفت باید به  استان‌های محروم کشور اختصاص یابد. اما این نماینده اصلاح‌طلب که ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را برعهده دارد،است در بررسی و تدوین لایحه بودجه ۹۷، کل اعتبارات اختصاص داده شده برای استان کهکلویه و بویراحمد را برای گچساران (حوزه انتخابیه خودش) اختصاص دهد.
تاج‌گردون به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق، طی لابی‌گری از طریق ممانعت از درج عبارت استان‌های محروم بجای عبارت مناطق محروم، موفق شد کل اعتبارات ۸شهرستان استان به رقم ۱.۷۳۳ میلیارد ریال را به منطقه گچساران اختصاص دهد.
حال وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که این تخلف نماینده مجلس را بررسی کرده و اعتبارات اختصاص داده شده به سایر مناطق محروم را به آن‌ها برسانند.
به گزارش کبنانیوز، تاجگردون هنوز در باره این مطالب واکنش نشان نداده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار