چاپ      کد خبر: 127634
15 آذر 1402

ارزان ترین کالاهای اساسی را در شیراز از کجا بخریم؟

ارزان ترین کالاهای اساسی را در شیراز از کجا بخریم؟

احتمالا مدت زمان زیادی از پر شدن مسیج‌های تلفن همراهمان با انواع تخفیف‌های بلک فرایدی نگذشته است، حتما شما هم انواع تخفیف‌های رنگارنگ فروشگاه‌های مختلف را دیده‌اید؛ از خرید گوشی و لباس گرفته تا انواع دوره‌های آموزشی.

حالا تصور کنید این تخفیف‌ها برای محصولات سوپرمارکتی باشد، از کالاهای اساسی مثل گوشت، مرغ، برنج، روغن و ماکارونی گرفته تا انواع تنقلات مثل چیپس و پفک.

سوپرمارکت آنلاین اکالا برای همشهریان شیرازی این امکان را فراهم کرده تا کالاهای ضروری خود را با بیشترین تخفیف و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند.

شهروندان خونگرم شیرازی می‌توانند از تاریخ ۱۰ آذر تا ۳۰ دی، وارد اپلیکیشن اکالا شوند، کالاهای اساسی خود را با بیشترین تخفیف از سوپرمارکت‌های فعال در اپلیکیشن اکالا سفارش دهند و درب واحد تحویل بگیرند.

چگونه از اکالا سفارش دهیم؟

برای اینکه با اکالا بیشتر آشنا شوید، ابتدا معرفی کوتاهی از این اپلیکیشن خواهیم داشت، سپس نحوه ثبت سفارش در این اپلیکیشن را آموزش می‌دهیم.

معرفی اکالا

اکالا اپلیکیشنی است که امکان خرید آنلاین کالاهای سوپرمارکتی را در سراسر ایران فراهم کرده است، آن هم با چند کلیک ساده! خرید بدون دردسر با مناسب‌ترین قیمت از سوپرمارکت‌های اطرافتان در سریع‌ترین زمان ممکن، تجربه‌ای است که اپلیکیشن اکالا برای‌تان می‌سازد.

کالاهای قابل سفارش از اکالا

همه کالاهای سوپرمارکتی از طریق اپلیکیشن اکالا قابل سفارش هستند؛ از انواع محصولات پروتئینی و لبنی گرفته تا انواع شوینده و تنقلات.

نحوه خرید از اپلیکیشن اکالا

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از اپلیکیشن اکالا موارد زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:

۱.اپلیکیشن اکالا را دانلود کنید یا از این لینک مستقیما وارد شوید:

لینک دانلود نسخه اندروید

نحوه خرید از اپلیکیشن اکالا

۲.آدرس خود را ثبت کنید.

۳.فروشگاه نزدیک به خود را انتخاب کنید.

۴.کالاهای مورد نظر خود را به سید خرید اضافه کنید.

  1. پرداخت کنید و منتظر دریافت اقلام خریداری شده درب واحد باشید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

تتلو خان جمعه , ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

ارزانی با چای دبش رفت

ناشناس جمعه , ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۲

.. سوپری ها رو سرویس کردید همش داره تعطیل میشه

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

خیلی خوبه واقعا جای تشکر دارد چون من خانمم خیلی دوست دارم و اصلاا رازی به ادیت شدنش نیستم هرچه بخواد خرید کند درب منزل تحویل میگرد

آخرین اخبار