• 21 / تیر 1403 / 22:56
  • شناسه خبر : 148850

از مامور دلاور نیروی انتظامی شیراز تقدیر شد

دلاورمردی ها و سلحشوری های خالصانه کارکنان انتظامی در جای جای ایران اسلامی، انگار انتهایی ندارد.

به گزارش اول فارس ، در سرما و گرما؛ در روز و شب، در سیل و زلزله، در کرونا، در انتخابات، درهر کارزاری و در هر موقعیتی، زمان و مکان نمی شناسند؛ شب هایی که همه در خواب نازند، آن ها هستند و امنیت و آرامش تولید می کنند.

دلاورمردی ها و سلحشوری های خالصانه کارکنان انتظامی در جای جای ایران اسلامی انگار انتهایی ندارد؛ هر روز و هر ساعت شاهد یک برگی زیبا از رشادت ها و فداکاری های مأموران جان بر کفی هستیم که عاشقانه و خالصانه در راه خدمت رسانی به مردم جانفشانی می کنند.

این بار نوبت گروهبانیکم “محمد انصاری” است؛ دلاورمردی از کارکنان کلانتری ۳۴ جام جم شهرستان شیراز، مأمور جان بر کفی که نوزدهم تیر ماه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی با دیدن آتش سوزی در یک واحد آپارتمانی در یکی از خیابان های شهر شیراز ، منتظر هیچ چیز و هیچ کس نمی ماند و بلافاصله کپسول آتش نشانی داخل خودرو گشت را برداشته و مثل یک فرشته نجات در آن مکان حاضر می شود.

او قبل از رسیدن مأموران آتش نشانی، با شجاعت و احساس مسئولیتی مثال زدنی آتش را خاموش می کند و جان دو فرزند و پدر و مادر یک خانواده را از مرگ حتمی نجات می دهد.

این اقدام مأمور جان بر کف انتظامی استان فارس، با اهدا لوح تقدیر و تجلیل و قدردانی سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” فرمانده انتظامی شهرستان شیراز روبرو شد، اما به قطع و یقین اجر و مزد واقعی و اصلی این اقدام خداپسندانه او را، فقط و فقط خداوند متعال می تواند عطا بفرماید.

 

مطالب مرتبط

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

مجروح شدن ۲ سرنشین خودروی شیشه‌ دودی پس از شلیک گشت پلیس

عامل تجاوز شبانه به دهها زن در جنوب شیراز چگونه دستگیر و اعدام شد؟

نظرات