از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو بهره برداری شد

از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو بهره برداری شد

همزمان با هفته دولت، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو به بهره برداری رسید.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، سرپرست شبکه با اشاره به این موضوع که روستای مهارلو با جمعیت حدود پنج هزار نفر در ۳۵ کیلومتری شهرستان سروستان قرار دارد و دارای چهار خانه بهداشت است، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت پیشین این روستا در سال ۱۳۷۰ راه اندازی شده و مرکز جدید در قالب طرح محرومیت زدایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی شده و همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

دکتر «فرشید جاودانی» افزود: مرکز خدمات جامع خدمات سلامت روستایی مهارلو با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آماده بهره برداری و به چرخه ارایه خدمت وارد شد.

او اضافه کرد: خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، سلامت روان، تغذیه، بهداشت محیط، آزمایشگاه و داروخانه در این مرکز در نوبت کاری صبح به مراجعان ارایه می شود.

در آیین بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو، نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار سروستان، مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه شیراز و جمعی از روسای ادارات شهرستان سروستان، حضور داشتند.

مطالب مرتبط

افتتاح ۴۹ طرح عمرانی و اشتغالزای بخش کشاورزی فارس در هفته دولت

آغاز احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سروستان توسط خانواده نیکوکار اسماعیلی

اسامی نیکوکاران پیشتار در کمک به درمان و مداوای بیماران در سروستان

نظرات