چاپ کد خبر: 77710
21 اسفند 1400

اسامی شهرهای قرمز کرونایی استان فارس اعلام شد

با جان باختن ۶ هم استانی دیگر، شمار جانباختگان کرونا در فارس به ۷۹۱۵ نفر رسید. همچنین بر اساس آخرین رنگ بندی کرونا در استان فارس، ۶ شهراستان فارس در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش اول فارس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه از مردم خواست با رعایت حداکثری بهداشت و مشارکت در واکسیناسیون، در خروج از این بحران سهیم شوند.

سید وحید حسینی با توجه اهمیت ایمن سازی جامعه در برابر کرونا، از مردم خواست برای تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان به مراکز واکسیناسیون در سراسر استان مراجعه کنند.

او با دعوت از تمامی مردم استان فارس به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در آستانه نوروز و در روز‌های پایانی سال اظهارداشت: در این ایام شاهد حضور مردم در مراکز خرید پرتردد و شلوغ هستیم که با بی توجهی برخی افراد نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک همراه است و اینگونه سهل انگاری‌ها می‌تواند موجب به خطر افتادن سلامت خانواده‌ها شود.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به تلاش بازرسان بهداشت در تمامی استان برای نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام کرد: این بازدید‌ها در ایام نوروز نیز با نظارت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری دیگر اصناف و سازمان‌های مرتبط ادامه دارد و با صنوف متخلف که سلامت مردم را تهدید می‌کنند، برخورد می‌شود.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونا در استان فارس، ۶ شهر اقلید، خرم بید، سرچهان، خُنج، کوه چنار و ممسنی در وضعیت قرمز قرار دارد.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی اطلاعیه ای، آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز شنبه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، اعلام کرد.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۹۱۵ نفر رسید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار