چاپ کد خبر: 64299
24 مرداد 1400

اسامی ۱۴ گزینه نهایی شهرداری شیراز اعلام شد

شهرداری شیراز 3

به گزارش اول فارس ،رییس شورای شهر شیراز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آرش فرج زاده، محمد فرخ زاده،سید احسان اصنافی، سعید معصومی، ناصر شمس ، علیرضا صحراییان، محسن اردکانی،سیاوش بدری، علی حسین رعیتی فرد ، مهدی جمالی نژاد ،علی معایر، حمید کشتکار، محمودرضا طالبان و محمود میرزایی از گزینه های نهایی در حال بررسی برای نشستن بر کرسی مدیریت شهری شیراز هستند.

مهدی طاهری افزود: در پی بررسی‌های اعضای شورای شهر شیراز در روزهای آتی تعداد این گزینه‌ها به کمتر از ۱۰ نفر کاهش پیدا می کند و  افراد باقی مانده نیز پس از انجام مصاحبه برای رای گیری نهایی در صحن شورا معرفی میشوند و در نهایت در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: نام محمد حسن اسدی و رضا محمدیان دو عضو کنونی شورا نیز در میان گزینه‌هایی بود که از سوی مردم برای شهردار آینده شیراز معرفی شدند که البته این دو عضو به دلیل حضور در شورا از این مساله انصراف دادند.

پیش‌تر علی اکبر سلطانی ،سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرده بود که برای انتخاب شهردار آینده این کلانشهر ۲۵ نفر برنامه عملیاتی خود را به شورای شهر شیراز ارائه کرده‌اند.

در میان گزینه های اعلامی از سوی رییس شورای شهر شیراز نام محمد فرخ زاده عضو کنونی شورا که در دوره‌های گذشته مدیریت شهری سمت هایی همچون معاونت فرهنگی شهرداری و رئیس سازمان آتش نشانی را بر عهده داشته و سید احسان اصنافی از اعضای شورای ششم نیز به چشم می خورد که او نیز سابقه عضویت در شورای چهارم شهر شیراز را در کارنامه خود دارد.

در میان این گزینه‌ها افرادی نام آشنای دیگری در مدیریت شهری شیراز همچون آرش فرج زاد که معاونت و قائم مقامی شهرداری شیراز را در چند دوره تجربه کرده به چشم می خورند.

محمود رضا طالبان نیز از دیگر افراد این لیست است که تجربه حضور در شورای چهارم شهر شیراز را دارد.

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز از دیگر چهره‌های شناخته شده در این لیست است.

محمود میرزایی نیز هم اکنون رئیس سازمان همیاری‌های شهرداری است و علی رضا صحراییان نیز پیش از این مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس بوده و سابقه فرمانداری چند شهرستان استان را نیز در کارنامه خود دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار