تیتر اول

اسامی نیکوکاران پیشتار در کمک به درمان و مداوای بیماران در سروستان

در یک اقدام خیرخواهانه نیک اندیشان سروستانی مبلغ 7 میلیارد ریال برای ساخت اتاق عمل جدید بیمارستان شهدای سروستان، با این مرکز درمانی کمک کردند.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمد اسماعیل کاوه» رییس بیمارستان با اعلام این خبر و با بیان اینکه نیک اندیشان شهرستان تاکنون کمک های مطلوبی به حوزه سلامت شهرستان داشته اند، گفت: اینگونه اقدامات خداپسندانه، حرکتی در راستای برداشتن گام های بلندتر برای کمک به درمان و مداوای بیماران نیازمند به شمار می رود.

رییس شورای خیرین تامین سلامت شهرستان سروستان نیز در این زمینه بیان کرد: به همت نیکوکار ارجمند «سیروس نوروزی سروستانی» مبلغ هفت میلیارد ریال برای تامین هزینه های ساخت اتاق عمل جدید بیمارستان شهدای سروستان به نیابت از حاج «عزت اله سلطانی سروستانی» و «ایرج نوروزی» پرداخت شده است.

حاج «غلامرضا نادری سروستانی» افزود: با همدلی و همیاری خیرین می توانیم اقدامات موثری در راستای پیشبرد اهداف حوزه سلامت و خدمت رسانی شایسته تر به مردم انجام دهیم.

او اظهار امیدواری کرد با مشارکت بیش از پیش خیرین، شاهد اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت شهرستان و بهره مندی بیشتر مردم، از اقدامات نیکوکاران در عرصه سلامت باشیم.

مبلغ جدید جریمه «توقف دوبله در معابر» در شهرهای مختلف

اشتراک گذاری