چاپ کد خبر: 61156
27 تیر 1400

استانداران و مدیران فرتوت باید کنار بروند

رشیدی کوچی 1

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، تاکید کرد: وزارت کشور نیازمند یک پالایش اساسی بوده و مدیران فرتوت و خسته باید کنار رفته و مدیرانی جوان و انقلابی جایگزین آنان شوند.

به گزارش اول فارس ،جلال رشیدی کوچی نماینده  مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان ، درباره اولویت هایی که باید در وزارت کشور دولت سیزدهم دنبال شود، بیان کرد: یکی از کلیدی ترین و موثرترین وزارتخانه های دولت، وزارت کشور است. از آنجا که تقریبا عزل و نصب تمام مدیران به وزارت کشور و استانداران و فرمانداران بازمی گردد، اهمیت این وزارت خانه را دو چندان کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مهم ترین آسیب هایی که در طول سالیان گذشته به کشور وارد شده است، از حوزه مدیران ضعیف بوده است. متاسفانه بعضا شاهد بودیم که مدیرانی ناکارآمد در برخی از مسندها حضور یافتند و نتیجه آن مشکلاتی است که امروز مردم با آن مواجه هستند پس باید از تکرار این وضعیت در دولت منتخب جلوگیری شود.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان  در مجلس در گفتگو با ایسنا تاکید کرد: از آنجا که وزارت کشور به نوعی سرپنجه های مدیریتی را در کشور تعیین می کند باید به این موضوع توجه داشته باشد. در نهایت بودجه دولت به دست استانداران و فرمانداران می رسد و این افراد هستند که باید برای آن برنامه ریزی کنند. تعیین استانداران و مدیرانی پاکدست از اولویت های این وزارتخانه در دولت سیزدهم باشد.

رشیدی کوچی در پایان با بیان اینکه از نظر بنده وزارت کشور نیازمند یک پالایش اساسی می باشد، تاکید کرد: مدیران فرتوت و خسته باید کنار رفته و مدیرانی جوان و انقلابی باید جایگزین شوند. ان شاءالله وزیر کشور نیز با این نگاه به مجلس معرفی خواهد شد و با انتخاب وزیری متخصص و متعهد، به خوبی اهداف این وزارت خانه محقق خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهروند ایرانی سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

احسنت به این نماینده فهیم

بهنام. یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۳

کاردرستی میکنن. جوان‌ها را به کاربگیرید، سن که به ۶۰سال رسیدبایدبازنشسته کنند.

آخرین اخبار