چاپ کد خبر: 109227
28 فروردین 1402

استخدام ۲۲۵ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان فارس از طریق آزمون فراگیر

آزمون استخدامی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس اعلام کرد که در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی، ۲۲۵ نفر از پذیرفته شدگان در فارس جذب خواهند شد.

احمدعلی افکاری دوشنبه ۲۸ فروردین به خبرنگاران گفت: طی آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۵ نفر در اداره کل راه و شهرسازی، ۱۲ نفر در اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ۳ نفر در پست بانک، ۳ نفر در اداره کل گمرکات، ۱۷۴ نفر در اداره کل امور مالیاتی، ۵ نفر در اداره کل پزشکی قانونی، ۱۰ نفر در اداره کل ثبت اسناد و املاک، ۱۲ نفر در مرکز تحقیقات کشاورزی و ۱ نفر در موسسه تحقیقات رازی استان فارس جذب می‌شوند.

افکاری گفت: ثبت نام آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و از روز چهارشنبه ٢٣ فروردین ماه ١۴٠٢ آغاز شده است و تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون روز جمعه ۱۲ خرداد تعیین شده است، گفت: این آزمون در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

افکاری از متقاضیان دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی خواست در مدت زمان اعلامی، نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: ایثارگران و معلولین واجد شرایط و مشمول سهمیه، برای مشاغل مورد نظر سهمیه‌ها که در دفترچه مشخص شده است، در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۵

لطفا از اخراج کارمندان صنعت معدن که به تازگی توسط سازمان اداری استخدامی اقدام کرده خبری درج کنید

آخرین اخبار