چاپ       کد خبر: 10384
2 مرداد 1398

استعفاى جمعى دیگر از دبیران حزب جمعیت زنان مسلمان نو اندیش استان فارس

نتیجه تصویری برای حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش ایران

در پی استعفای فرح احمدی دبیر “حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش “شهرستان جهرم ، هفت نفر دیگر از دبیران شهرستانی و اعضای این حزب در نامه ای خطاب به فاطمه راکعی دبیرکل حزب دسته جمعی استعفانمودند. در نامه استعفای دسته جمعی این افراد آمده است:

“جنبش زنان به عنوان طلایه دار تحول خواهی در کشور حاملان دغدغه های بی شمار فراموشی حقوق به حق مدنی و اقتصادی و سیاسی خویشتن هستند . زنان امروز از هر قشری تحت شدیدترین تضییع حقوق بوده و شوربختانه بایستی با دیدگانی چون همیشه نگران بر این روند ناعادلانه شاهد و ناظر بوده و باشیم .
امید وافر داشتیم تا با فعالیت در حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش با وعده های این حزب مبنی بر استیفای حقوق زنان در همه زمینه ها همگام گردیم . در ادامه این نامه آمده است:… اما .. با رویکردی منفعلانه و سیاست زده نه تنها مرهم نشد که خود داغ تازه ای شد بر اعتماد بهترین و خالص ترین زنان این مرزو بوم … اینبار به زیر ضربات سهمگین .. سیاست زده ها برد و محفلی شد برای تشخص بخشی به جمعیتی سیاست زده و سیاست پیشه .
انتظار فعالین حزب از دبیر استانی نیز آن بود که با تمرکز بر مساِئل زنان مجدانه در جهت استیفای حقوق همه زنان و نیز پرورش نیروها به منظور کسب کرسی های مدیریتی و ارتقای توانمندی های نیروها بکوشد که شوربختانه نه تنها این مهم صورت نپذیرفت بلکه استفاده صرف ابزاری در برگزاری نشست ها ، جلسات و همایش ها به جهت نمایش اقتدار و قدرت شخصی و عدم معرفی توانمندی های زنان و نیز عدم استفاده از خرد جمعی در تصمیمات متخذه و عدم دعوت از دبیران شهرستانی و برگزار ننمودن انتخابات شورای استانی و ….موجب بدبینی جامعه زنان به این حزب و کارکردسیاسی احزاب گردید. شاید انتخاب فردی توانمند و متعهد در زمینه کارکردهای گوناگون نقش زنان می توانست به این بحران در استان خاتمه دهد که چنین نشد . عدم ارتباط موثر با تشکل های زنان ، عدم اتخاذ رویکرد همگرایی به منظور کسب بیشترین نتایج و پیگیری سیاسی امور در جهت انتفاع شخصی و شخصیتی از مصادیق بارز بحران در حزب گردید.

لذا اینجانبان ضمن ارج نهادن بر تلاش های مجدانه و صادقانه همه زحمتکشان عرصه مسایل زنان و به جهت عدم رسیدگی به مسایل حزب استعفای دسته جمعی خود را از حزب اعلام می نماییم و اعلام می داریم که همچنان پیگیرانه در راه اهداف حقوق زنان خواهیم کوشید .

۱. لیلا مهرآور _ دبیر جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شهرستان مرودشت
۲. عصمت عطایی _ دبیر جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شهرستان داراب
۳. میترا کاشفی _ دبیر جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شهرستان اقلید
۴. مهریه فرخی _ دبیر جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شهرستان آباده
۵. فاطمه شیری _ دبیر جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شهرستان فسا
۶. هاله زارع پور _ عضو حزب جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شیراز
۷. زهرا رزمجویی _ عضو حزب جمعیت زنان مسلمان نو اندیش شیراز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار