چاپ کد خبر: 23000
17 اسفند 1398

اصناف شیراز در ایام نوروز ۱۳۹۹برای مسافرین کشیک ندارند

سفر به شیراز ممنوع

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: در راستای مصوبات ستاد دایمی خدمات سفرهای استان، اصناف شیراز کشیک نوروزی ویژه مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ نخواهند داشت.

به گزارش اول فارس، سید محمود هاشمی جمعه افزود: اتاق اصناف مرکز استان فارس همکاری خود را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: اصناف شیراز با محوریت اتحادیه های صنفی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های خود را ادامه می دهند و تا کنون تصمیمی جهت تعطیلی صنوف گرفته نشده است و در این خصوص حتی تغییر ساعات فعالیت صنوف تابع دستورات دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های بالادستی مرتبط هستیم.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۱ مورد بهداشتی در بیش از ۱۰ مکاتبه کتبی از سوی اتاق اصناف مرکز استان فارس جهت ابلاغ به اعضا به خصوص صنوف هدف شیراز از طریق اتحادیه های صنفی مرتبط ابلاغ شده است.

هاشمی با تبریک پیشاپیش نوروز و عذرخواهی از هموطنان گفت : با توجه به مصوبات ستاد اجرایی دائمی خدمات سفر استان فارس و دستورات این ستاد در شهرستان شیراز مبنی بر محدودیت های سفر و تعطیلی مراکز گردشگری از جمله هتل ها ، مسافرخانه و میهمانپذیرها در مرکز استان فارس این اتاق بر خلاف سنوات گذشته کشیک نوروزی ۹۹ اصناف شیراز نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه شیرازی ها میهمان نوازند و منتظر حضور میهمانان هموطن بعد از ریشه کن شدن بیماری کرونا و قرار گرفتن در وضعیت عادی هستیم ، افزود : البته کشیک اصناف شیراز جهت بحران های احتمالی و بلایای طبیعی همچون سیل پنجم فروردین ماه شیراز با دستگاه های مربوطه برقرار است و آمادگی هر گونه ارایه خدمات و کالا را به همشهریان خود در ایام نوروز دارند.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: آمادگی کامل برای ادامه همکاری اصناف شیراز در کمیته پیگشیری از شیوع بیماری کرونا اتاق اصناف مرکز استان فارس با دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه های مرتبط همچون گذشته وجود دارد.

هاشمی از شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان شیراز خواست ضمن اجتناب از هر گونه سفرهای غیر اضطراری، بیش از گذشته موازین بهداشتی را در واحدهای صنفی خود رعایت کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار