چاپ کد خبر: 92669
29 مرداد 1401

اظهار نظر عجیب شهردار منطقه در خصوص حوادث بلوار حسینی الهاشمی شیراز

حفاری بدون مجوز توسط شرکت مخابرات فارس در بلوار حسینی‌الهاشمی شیراز، تعدادی خودرو دچار آسیب شدند.
به گزارش اول فارس ، در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی‌بر پاره شدن لاستیک و آسیب دیدن به خودروهای عبوری در بلوار حسینی‌الهاشمی شیراز شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: حفاری صورت گرفته در بزرگراه حسینی الهاشمی هنوز مجوز پلیس را نگرفته لذا وضعیت موجود غیر ایمن است و حتماً اداره مخابرات باید ایمن سازی لازم را انجام دهد‌.

سعید معصومی با اشاره به حساسیت شهروندان در خصوص ترکیدگی و آسیب دیدن تعدادی از لاستیک‌های خودرو در بزرگراه حسینی الهاشمی شیرازبه خبرگزاری فارس گفت : حفاری که در بزرگراه حسینی الهاشمی در حال انجام است توسط شرکت مخابرات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات در جهت تعمیر زیرساخت ها این حفاری را انجام داده لذا مجوزی که برای حفاری صادر می‌شود باید کاملا موارد ایمنی توسط خود شرکت حفار رعایت شود که در این خصوص تذکر لازم داده شده است.

معصومی با اشاره به اینکه این شرکت در زمان حفاری هنوز مجوز پلیس را نگرفته‌ اذعان داشت: وضعیت موجود غیر ایمن است لذا حتماً اداره مخابرات باید ایمن سازی لازم را انجام و جبران خسارات وارده را پیگیری کند.

لازم به یادآوری از روز گذشته تاکنون ده ها خودرو در بزرگراه حسین الهاشمی شیراز بر اثر فرو رفتن لاستیک در محل این حفاری دچار پارگی و انهدام تایر شده و مشکلات زیادی را برای شهروندان و خودروهای عبوری ایجاد کرده است.

بر اساس گفته های شهردار منطقه ۱۰ شیراز  این سوال پیش می آید آیا شهرداری هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفاری ها انجام نشده ندارد و صرفا ناظر بیطرف خسارت دیدن  و صدمات ناشی از تصادف مردم در این محور است ؟ اگر مخابرات مجوز پلیس را برای حفاری نداشته چرا شهرداری اجازه داده است حفاری صورت بگیرد؟

لازم بیادآوری است شهرداری منطقه ۱۰ شیراز اخیرا و در پی آلودگی شدید صوتی سیرک سیار و مزاحمت برای ساکنین در منطقه تحت پوشش خود نیز  مدعی نداشتن مجوز فعالیت سیرک مذکور از شهرداری شده بود.

سوالی که شهرداری شیراز باید به افکار عمومی پاسخ بدهد این است که آیا هرکسی می تواند براحتی و بدون مجوز شهرداری در منطقه ۱۰ شیراز آرامش و سلامت شهروندان را بخطر بیندازد؟

از سوی دیگر رها شدن خیابان نیمه تمام باند دوم بلوار حد فاصل بزین و استقلال نیز از دیگر مواردی است که شهرداری منطقه ۱۰ شیراز تاکنون از تکمیل آن خودداری کرده و می گوید در حال  گرفتن پیمانکار جدید است.

لازم بذکر است که این موارد در حالی است که شهرداری منطقه ۱۰ شیراز از این محل ها تنها یک کیلومتر فاصله دارد .

گروه واتساپ اول فارس

شما هم میتوانید نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر یکشنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

ایشان احتمالا از مدیران است که حداکثر پشت میزش با دمپایی حاضر میشود نه مدیرانی که باید کفش ایمنی و لباس کار و کلاه ایمنی بپوشد و بصورت میدانی وارد کارزار عمران و آبادی در سطح شهر شود و از تمام پروژه های منطقه ده حداقل ماهی یک بار بازدید حضوری داشته باشد چون از گرما وسرما گریزان هست و فقط دست سفید و سایه نشین بوده و اتوکشیده و ادکلن زده می آید و بر میگردد.

افراسیابی یکشنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۱۹

زیبا سازی وروشنایی معابر شهرداری منطقه یازده نور پردازی وروشنایی معبر پل شهید ترابی منهی به تونل سعدی(فضیات شمالی) با دریافت حق مشرفیت پول از ساکنین همجوار نود درصد چراغها خاموش است ضلمات

افراسیابی یکشنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۱۴

زیبا سازی وروشنایی معابر شهرداری منطقه یازده

بهلول شنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

مملکت مون گل وسمبولیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار