اعتراض شدید نماینده شیراز و زرقان به نرخ تعرفه برق خانگی در شیراز

اعتراض شدید نماینده شیراز و زرقان به نرخ تعرفه برق خانگی در شیراز

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که تعرفه برق شهرستان شیراز در مقایسه با برخی نقاط کشور، عادلانه نیست. به گزارش اول فارس ، ابراهیم عزیزی توضیح داد: تعرفه برق در شهرستان‌های مختلف کشور نیازمند بازبینی جدی است و وزارت نیرو باید در این خصوص اقدام کند. ابراهیم عزیزی با […]

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که تعرفه برق شهرستان شیراز در مقایسه با برخی نقاط کشور، عادلانه نیست.

اعتراض نماینده شیراز و زرقان به نرخ تعرفه برق خانگی در شیراز
به گزارش اول فارس ، ابراهیم عزیزی توضیح داد: تعرفه برق در شهرستان‌های مختلف کشور نیازمند بازبینی جدی است و وزارت نیرو باید در این خصوص اقدام کند.

ابراهیم عزیزی با تشریح دلایل خود در این خصوص، گفت: دمای هوای شهرستان شیراز در شماری از روزهای فصل گرم سال، به ۴۰ درجه نیز می‌رسد، اما تعرفه برق آن با مناطق سردسیر یکسان است.

عزیزی افزود: طبیعتاً گرمای بیشتر مصرف برق بیشتری را موجب خواهد شد و عادلانه نیست که در این شرایط مردم در شهرستان شیراز همچون نقاط سردسیر کشور که مصرف برق کمتری دارند، هزینه بپردازند.

نماینده مردم شیراز و زرقان با اشاره به اینکه نامه‌ای در این خصوص به وزیرنیرو نوشته است، گفت: در این نامه مراتب اعتراض خود را به موضوع فوق اعلام کرده و منتظر پاسخ مهندس محرابیان هستم.

مطالب مرتبط

کارگر یک پارکینگ در شیراز سه سوته حساب مردم را خالی می کرد

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۰ - خرداد - ۱۴۰۲

    انتخابات نزدیک شد و نماینده ها پر کار شدند ……..