در پی قطعی‌های مکرر برق در استان فارس :

اعتراض نماینده مجلس به قطع گسترده برق در ممسنی و رستم

اعتراض نماینده مجلس به قطع گسترده برق در ممسنی و رستم

نماینده مردم ممسنی و رستم ضمن انتقاد از این خاموشی‌ها و اشاره به سیاست یک بام و دو هوای وزارت نیرو در تعیین تعرفه برق گرمسیری گفت: ایستگاه برق ممسنی مربوط به سال ۵۶ است.

به گزارش اول فارس، شهرستان ممسنی که به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد این روزها دست به گریبان قطعی‌های مکرر برق و گله‌مندی شهروندان از این خاموشی‌های بی‌برنامه است.

خاموشی‌هایی که برخی معتقدند به دلیل فرسودگی شبکه‌ها و ایستگاه‌های برق این شهرستان رقم خورده است.

نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ` گفت : از ۲ایستگاه برق در شهرستان‌های ممسنی و رستم یکی مربوط به سال ۵۶ و دیگری متعلق به دهه ۸۰ است که شبکه آنها کاملا فرسوده و ظرفیتشان تکمیل شده است.

امید نصیبی که معتقد است این شبکه فرسوده عامل قطعی برق این روزها و نیازمند اصلاح جدی است گفت: ایستگاه جدید برق می‌توانست این مشکل را رفع کند؛ ایستگاهی که از چهار سال قبل مصوب و قراردادش منعقد شد اما این اقدام به دلیل سلیقه‌ای عمل کردن و تزریق نشدن اعتبار لازم بر زمین مانده است.

او ادامه داد: این روزها در دمای ۴۸ درجه شاهد قطعی برق در چندین مرحله در شهرستان‌ها از جمله ممسنی و رستم هستیم و وزارت نیرو به شدت موجب بدبینی و نارضایتی عمومی و اخلال در روند مدیریت و زندگی مردم شده است.

نصیبی اضافه کرد: سیاست یک بام و دو هوای وزارت نیرو در تعیین تعرفه برق گرمسیری مشهود است و اصلا پذیرفتنی نیست بنابراین لازم است هرچه سریعتر در این زمینه تدبیری اندیشیده شود چرا که تبعیض در این حوزه بیداد می‌کند و باید مردم مناطق محروم را از این وضعیت نجات داد.منبع:ایرنا

مطالب مرتبط

۸ راهکار طلایی جهت کاهش مصرف برق کولر گازی

عبور از موج گرما نیازمند همراهی و مدیریت مصرف مشترکان برق است

امان مردم جهرم را بُریدید آقای شرکت برق/رضایی کوچی: وزارت نیرو اطلاعات غلط به مسئولان رده بالای دولت قبل داد

نظرات