چاپ کد خبر: 90574
2 مرداد 1401

اعتراف عضو شورای شهر به تشدید تلاش ها برای تغییر شهردار شیراز

عضو شورای شهر شیراز گفت: دست‌های مرموز پشت پرده باندهای سیاسی – فرهنگی شهر، حریت، آزادگی و روحیه انقلابی شورا و شهرداری را هدف قرار داده و هشدار می‌دهم، در مدیریت شهری دخالت باندی نکنند.

هاجری
محمدرضا هاجری در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شیراز، گفت: علی‌رغم اینکه معتقدم به کوه خواری، رودخانه خواری، منابع طبیعی خواری، محیط زیست خواری، زمین خواری، ساحل خواری و… بشدت باید مقابله و برخورد شود که توصیه موکد، ولی امر مسلمین است.

او گفت: در حال حاضر کمربند سبز اطراف شیراز توسط همین باغشهر‌ها تأمین شده که نقش موثری در پاکی و سلامت هوای شیراز دارد. بخشی از آن‌ها بصورت قانونی شکل گرفته، تخلفاتی در ساخت و ساز دارند که باید رسیدگی و برخورد شود. نمی‌توان آن‌ها را بدون پرداخت حق و حقوق شهر رها کرد. با دریافت حق و حقوق شهر از باغ‌های پر قیمت و نجومی می‌توان ده‌ها طرح عمرانی شهری و بزرگ را به سرانجام رسانید. رها کردن آن‌ها بصورت استخوان لای زخم، دردی را دوا نمی‌کند. بهتر است کمیسیون طرح‌های زیربنایی در راستای منافع و مصلحت شهر، تصمیم راهگشا گرفته تا حق و حقوق شهر عادلانه رعایت و دریافت شود.


بیشتر بخوانید:

مسئولیت صیانت از حق آسایش شهروندان در شیراز بر عهده کیست؟


هاجری گفت: دست‌های مرموز پشت پرده باند‌های سیاسی – فرهنگی شهر، حریت، آزادگی و روحیه انقلابی شورا و شهرداری را هدف قرار داده، در لویه جرگه، پاتوق و گعده‌های خود خواهانه و تمامیت خواهانه می‌خواهند با دخالت بی جا، غیر قانونی و غیر شرعی، اعمال نفوذ کرده، چینش‌های محفلی خود را به مدیریت شهری تحمیل کنند.

او گفت: به این افراد که از محافل و جمع باندی شان خبر دارم، هشدار می‌دهم، در مدیریت شهری دخالت باندی، سیاسی و فرهنگی نکنند. بگذارند شورا و شهرداری با تعامل، همدلی و هماهنگی به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کند. چنانچه من بعد خارج از شورا و شهرداری تصمیم گیری کنند، با ذکر محل پاتوق نام اصحاب تحمیل را به مردم معرفی تا تکلیفشان را با باند‌های سیاسی – فرهنگی مشخص کنند بهتر است با عدم دخالت در مدیریت شهری، حرمت خودرا نگه دارند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Goli دوشنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۷

کجای کاری شهرداری وضعش خرابه مخصوصا منطقه ده شیراز

آخرین اخبار