چاپ کد خبر: 144661
9 خرداد 1403

اعلام آمار ثبت نامی های مسکن ملی توسط راه و شهرسازی فارس برای چندمین بار/کدام موعد مقرر تحویل می دهید؟!

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تاکنون بیش از ۴۸۰ هزار نفر در استان فارس در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۱۷۱ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

اعلام آمار ثبت نامی ها توسط راه و شهرسازی فارس برای چندمین بار
به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، ناصر رضایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های شرق استان گفت: با بررسی میدانی عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جهت تسریع و افزایش کیفیت ساخت تصمیمات لازم اتخاذ و به سازندگان ابلاغ شد.

وی در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان سروستان اذعان داشت: در شهرستان سروستان ۳۵۰۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۱۵۳۸ نفر تایید نهایی شده‌اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: در شهرستان سروستان ۷۹۹ نفر واریز وجه اولیه را انجام و برای ۸۲۲ نفر زمین تامین شده و ۸۱۶ واحد پروانه ساختمانی صادر و ۹۸۴ واحد نیز در دست ساخت است.

ناصر رضایی تصریح کرد: در شهرستان فسا نیز ۲۰۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۸۲۷۱ نفر تایید نهایی شده و ۵۶۵۷ نفر واریز وجه انجام دادند.

وی متذکر شد: در شهرستان فسا تاکنون برای ۱۰۶۳۸ واحد زمین تامین شده و برای ۵۶۳۸ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر گردیده و ۳۸۰۰ واحد نیز در حال ساخت می‌باشد.

دبیر شورای مسکن استان فارس در بازدید از سایت نهضت ملی شهرستان زرین دشت اضافه کرد: در این شهرستان ۱۴۷۸۹ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۵۱۴۸ نفر تایید نهایی شده و ۳۴۰۸ نفر واریز وجه را انجام داده و برای ۲۹۷۰ واحد پروانه ساختمانی صادر و ۳۸۴۰ واحد نیز در حال ساخت می‌باشد.

ناصر رضایی در ادامه بازدید یک روزه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شرق استان فارس در بازدید خود از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان داراب اذعان داشت: در شهرستان داراب نیز ۲۳۳۵۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۸۹۹۵ نفر تایید نهایی شده‌اند و ۵۴۶۴ واحد در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

رهن کامل آپارتمان دوخوابه و نوساز در شیراز چند در میاد؟

دستور پخت ناگت مرغ خانگی ترد و خوشمزه به ساده ترین روش

رضایی در پایان این بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان نیریز گفت: ۱۰۴۳۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیری ثبت نام کرده‌اند که ۳۹۹ نفر تایید نهایی شده‌اند و ۱۶۸۳ واحد در دست ساخت است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و سازندگان بتوانیم پروژه‌ها را در موعد مقرر تحویل دهیم و شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار