چاپ کد خبر: 147650
7 تیر 1403

اعلام حمایت جمعی از نمایندگان ادوار مردم فارس در مجلس شورای اسلامی از دکتر پزشکیان

اعلام حمایت جمعی از نمایندگان ادوار مردم فارس در مجلس شورای اسلامی از دکتر پزشکیان

اول فارس :  جمعی از نمایندگان ادوار مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای حمایت خود از دکتر پزشکیان را چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به نام خداوند بخشایشگر مهربان

مردم شریف و عزت‌مند استان فارس

همان‌طور که استحضار دارید انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری دوره چهاردهم در شرایطی برگزار می‌شود که رئیس‌جمهور دولت سیزدهم، به همراه جمعی از همکاران خود، طی حادثه‌ای تلخ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
نظر به لزوم انتخاب رئیس‌جمهور جایگزین طبق مفاد اصل ۱۳۱ قانون اساسی، در معرض انتخابی مهم و حیاتی قرار گرفته‌ایم. این کنش که همواره از دیدگاه ما نمایندگان ادوار مجلس به عنوان حقی قابل‌احترام و بلکه مقدس تلقی می‌شده در این شرایط اهمیتی دوچندان یافته است. همان‌گونه که واضح است، ما موافق مشی حکمرانی در دولت سیزدهم نبوده و نسبت به هزینه‌های سنگین آن دولت بارها و بارها  هشدار داده و انتقاد می‌کردیم. إعمال سیاستهای انحصارطلبانه و غیرکارشناسانه، در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در داخل کشور، و عدم اتخاذ سیاستی مبتنی بر منافع ملی در عرصه سیاست خارجی باعث شده کشور عزیزمان در معرض آسیب‌های بزرگی قرار بگیرد. سایه نحس تنگ‌نظری و انحصارطلبی در حکمرانی داخلی و نیز پدیده دردناک تحریم و انزوا در سیاست خارجی موجب شده است معیشت و زندگی مردم عزتمند ایران در تنگناهای جان‌فرسایی واقع شده و کیفیت زندگی آن‌ها به حضیض برسد.
اینک و در آستانه این انتخاب مهم، مجمع نمایندگان استان فارس به جد باور دارد اعلام حضور و کاندیداتوری همکار شریف و فاضل‌مان دکتر مسعود پزشکیان می‌تواند فرصتی برای عبور از این شرایط سخت باشد و ماحصل ریاست او بر قوه مجریه معیشت و زندگی مردم، و عزت و سربلندی ایران در آوردگاه‌های بین‌المللی را به میهن عزیزمان برگرداند.
مجمع نمایندگان ادوار مجلس استان فارس، عطف به همراهی و مشایعت مردم در شرایط سخت زندگی آن‌ها ، اینک و درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیر، به دکتر مسعود پزشکیان رای می دهد. امیدواریم حضور شکوهمند شما مردم دغدغه‌مند و آگاه، فصل جدیدی در جهت رفع بحران‌های گفته‌شده گشوده و میهن عزیزمان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.
 
مجمع نمایندگان ادوار مجلس استان فارس
هدایت الله آقایی
جواد اطاعت
محمدمهدی افشاری
علی اکبری
رضاقلی الهیاری
سید ابراهیم امینی
رضا انصاری
خداکرم جلالی
سید رضی حسینی المدنی
سید احمد رضا دستغیب (سید فخرالدین)
فرج الله رجبی
حبیب رشیدی کوچی
حسین رضازاده
مسعود رضایی
مصطفی زارعی
محمد جواد زارعی لاری
جلیل سازگار نژاد
محمدامین سازگار نژاد
محمد سقایی
بهیار سلیمانی
نوذر شفیعی
سید محمد طباطبایی
اسدالله عابدی
سید احمد عظیمی
سید محمود علوی
محسن علوی
غلامحسین فروغی نیا (برزگر)
احمد کبیری
کوروش کرم پور
محسن گودرزی
اصغر مسعودی
سید ابدالواحد موسوی لاری
سید عطالله مهاجرانی
رسول منتجب نیا
سید فخرالدین هاشمی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار