افزایش جان باختگان سقوط بهمن در ارتفاعات تهران به ۱۰ نفر

افزایش جان باختگان سقوط بهمن در ارتفاعات تهران به ۱۰ نفر

مهدی ولی‌پور  درباره آخرین وضعیت حادثه بهمن در ارتفاعات تهران گفت: تا امشب تعداد اجساد پیدا شده در ارتفاعات ۹ تن است. به گزارش گروه حوادث اول فارس ،رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار کوهنوردان جانباخته در ارتفاعات شمال تهران را تا به این لحظه ۱۰ تن اعلام کرد. مهدی ولی‌پور  درباره […]

مهدی ولی‌پور  درباره آخرین وضعیت حادثه بهمن در ارتفاعات تهران گفت: تا امشب تعداد اجساد پیدا شده در ارتفاعات ۹ تن است.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ،رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار کوهنوردان جانباخته در ارتفاعات شمال تهران را تا به این لحظه ۱۰ تن اعلام کرد.

مهدی ولی‌پور  درباره آخرین وضعیت حادثه بهمن در ارتفاعات تهران گفت: تا امشب تعداد اجساد پیدا شده در ارتفاعات ۹ تن است. یک تن نیز پس از پیدا شدن و انتقال به بیمارستان در آنجا فوت کرده است و در مجموع می‌توان گفت که متاسفانه تاکنون ۱۰ تن از هموطنانمان را در حادثه رخ داده در کوهستان از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات فردا نیز از سوی امدادگران سازمان امداد و نجات ادامه خواهد داشت، گفت: امیدواریم که تعداد موارد فوتی از این بیشتر نشده و باقی موارد مفقودی نجات پیدا کنند.

 جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان از هموطنان درخواست کرد که اگر عزیزان آن‌ها روز جمعه در ارتفاعات تهران بوده و هنوز بازنگشته‌اند مراتب را به شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش ،  از ظهر دیروز بدلیل برف و کولاک شدیدی که در ارتفاعات شمال تهران رخ داد، تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات آهار، شیرپلا، کلکچال و دارآباد دچار حادثه شدند. 

مطالب مرتبط

نظر متفاوت رئیس مرکز ملی پیش بینی هواشناسی درباره رکورد دمایی و تعطیلی تهران

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

نظرات