چاپ      کد خبر: 75953
5 اسفند 1400

افشای جزئیات تجاوز سیاه به چند زن در شهر شیراز

عوامل اغفال و آزار و اذیت بانوان در شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اول فارس،فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر گفت : در پی وصول ۴ فقره پرونده با موضوع اغفال و آزار و اذیت بانوان در حوزه سطح شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حبیبی افزود: در این راستا با اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی پلیس، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه سلاح سرد و یک اسپری فلفل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید تحت عنوان مسافرکش، بانوان را سوار و با تهدید اسلحه، پس از اغفال،  اقدام به آزار و اذیت آن ها می کرده است، گفت: در سوابق این متهم، مواردی همچون حمل مواد مخدر و نزاع و درگیری نیز دیده می شود.



هشدار فرمانده انتظامی استان فارس به اراذل و اوباش

سردار حبیبی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳۰۵ اراذل و اوباش توسط مأموران انتظامی استان فارس در یازده ماهه سال جاری، تصریح کرد:  پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و افراد اراذل و اوباش بدانند که با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

انهدام ۱۳ باند قاچاق سلاح در استان فارس و دستگیری یک هزار و ۵۳۷ قاچاقچی و حاملان سلاح در این خصوص طی یازده ماهه سال جاری، از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن ها را رسانه‌ای کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار