امام جمعه سپیدان:برای تعویض مدیران باید تا استقرار دولت جدید صبر کرد

امام جمعه سپیدان:برای تعویض مدیران باید تا استقرار دولت جدید صبر کرد

کربلا نشان داد که خون بیدار کننده وجدان هایی است که با هیچ روش دیگری بیدار نمی‌شوند. اگر جامعه ای و ملتی دچار اعوجاج و انحراف و کجروی و دنیاگرایی شدند تنها خون بهترین بندگان خدا برای برگرداندن آنها به صراط مستقیم موثر است. به گزارش اول فارس ، حجت‌الاسلام سیدمحمد یوسف افروغی در خطبه […]

کربلا نشان داد که خون بیدار کننده وجدان هایی است که با هیچ روش دیگری بیدار نمی‌شوند. اگر جامعه ای و ملتی دچار اعوجاج و انحراف و کجروی و دنیاگرایی شدند تنها خون بهترین بندگان خدا برای برگرداندن آنها به صراط مستقیم موثر است.

امام جمعه سپیدان:برای تعویض مدیران باید تا استقرار دولت جدید صبر کرد
به گزارش اول فارس ، حجت‌الاسلام سیدمحمد یوسف افروغی در خطبه های نماز جمعه  سپیدان گفت امروز هم خون پاک هزاران شهید و سیدالشهداهای خدمت و مقاومت و دفاع و هنر و بهداشت و … در پای مکتب بودن کشور ما را تضمین کرده است.

امام جمعه سپیدان با اشاره به درس های عاشورا افزود:  هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه سازش است(هزینه ها را مقطعی محاسبه نکنیم بلکه پروسه ای و دراز مدت حساب کنیم)
سیدمحمد یوسف افروغی تاکید کرد : برای بیداری ملت ها راهی بجز مقاومت در برابر دشمن وجود ندارد ، بهترین مثال نظام جمهوری اسلامی (هزینه مقاومت را در طول حدود ۵ دهه انقلاب پرداخت کردیم اما دستاوردهای بی‌نظیری نه تنها برای خود بلکه برای همه نسل های بعد بدست آورده ایم و یا با نگاهی به قدرت یمن و بخصوص قدرت دریایی یمن در می‌یابیم که در وقتی اندک در سایه مقاومت پرمدعاترین قدرت نظامی را در دریا زمین‌گیر کردند. آیا بدون رویارویی مستقیم با دشمن امکان ظهور این همه استعداد یمنی وجود داشت؟

photo ۲۰۲۴ ۰۲ ۲۳ ۱۷ ۴۷ ۴۳

حجت‌الاسلام سیدمحمد یوسف افروغی با توجه به شرایط سیاسی کشور گفت: امروز هم که انتخابات با عزت و ابرو در ایران اسلامی برگزار گردید و علیرغم همه تبلیغات دشمنان مردم حماسه آفریدند نشانه این است که ملت ایران زن و مرد آگاهانه در مقابل دشمنان ایستاده اند و امام خویش و دین خویش را یاری می‌کنند.

وی گفت:تعویض نیروهای دولت در وضعیت فعلی شکننده هست باید تا استقرار دولت صبر کرد.

امام جمعه سپیدان با اشاره بهه اینکه شعار ها شعارهای معیشتی بود کنترل تورم ، افزایش ارزش پول ملی اشتغال ، کنترل نقدینگی ، این شعارها را عملیاتی کنند گفت:قطعا دولت منتخب را همه یاری خواهیم کرد و رقبا و طرفداران سایر نامزدها هم دولت جدید را یاری خواهند کرد،به حکم عقل موظف به یاری هستیم اگر دولت ضعیف باشد نظام ضعیف جلوه گری خواهد کرد در مقابل از دولت منتخب انتظاراتی است.

 

مطالب مرتبط

۷ کشته و زخمی در حادثه رانندگی در محور نورآباد – سپیدان

زلزله ۴.۱ ریشتری سپیدان فارس را لرزاند

۵ کشته و مصدوم در تصادف پژو پارس با پراید در جاده سپیدان-یاسوج

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۴۰۳

    مسولین شهرستانی متاسفانه تعطیل هستند باید هرچه سریعتر عوض شوند جا ومکان را اشغال کردند و نه علم ونه تخصص کار دارند