انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس

شورای مرکزی فیلمسازان انقلاب اسلامی

به گزارش اول فارس، محمد علی یزدانشناس دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در روز گذشته اولین دوره انتخابات تعیین شورای مرکزی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس برگزار گردید که طی آن آقایان ابراهیم شیشه گر ، محمد علی یزدانی ، محمد حسن محمودی ، مهدی صدیقی و سیاوش نقیبی نژاد بعنوان پنج عضو اصلی و آقایان مجید تجرد و سید مهدی پور یزدانپرست بعنوان اعضای علی البدل خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برای طی یک دوره دو ساله برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: این شورا طبق اساس نامه در اولین جلسه باید دبیر خانه فیلمسازان را از بین اعضای منتخب مشخص نماید و برنامه عملیاتی خود را برای سال آینده در حوزه های توانمندسازی و تولید ارائه نماید.

علی محمد یزدانشناس افزود: در حال حاضر مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس ۷۰ عضو دارد که همه اعضا از افراد شناخته شده و با سابقه و دارای تخصص در حوزه فیلم سازی می باشند و این سازماندهی در قالب خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس انشاالله زمینه محقق شدن مطالبات صنفی و حقوقی و آموزشی فیلمسازان بومی فارس را سرعت خواهد بخشید و زمینه معرفی و شناخته شدن بیشتر هنرمندان فارس را فراهم خواهد نمود.

وی در ادامه با اشاره به جزییات برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه فیلمسازان تصریح کرد: طبق آیین نامه اجرایی مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس به عنوان مجری و برگزار کننده انتخابات شناخته می شود و مرکز رسانه جبهه فرهنگی انقلاب نقش ناظر را داشت. از حدود دو ماه قبل ثبت اسامی اعضای مجمع عمومی آغاز شد. پس از آن ۱۵ روز زمان را برای ثبت نام از داوطلبین تعیین گردید که در این بازه زمانی یازده نفر برای عضویت در شورای مرکزی خانه فیلم داوطلب شدند و در نهایت در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ انتخابات بصورت مجازی برگزار گردید.

دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس اضافه کرد: از ۶۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۴۱ نفر در زمان تعیین شده در سامانه رای گیری آراء خود را ثبت نمودند و این امر مشارکت ۶۸.۳۳ درصدی را در اولین دوره رقم زد که در نهایت مجموع آراء اخذ شده، ابراهیم شیشه گر با ۳۴ رای، محمد علی یزدانی : ۲۷ رای،محمد حسن محمودی با ۲۶رای،مهدی صدیقی با ۲۵ رای،سیاوش نقیبی نژاد با ۱۹رای به عنوان اعضای اصلی و مجید تجرد با ۱۸ رای و سید محمد مهدی پوریزدانپرست با ۱۶ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس انتخاب شدند.

محمد علی یزدانشناس در ادامه افزود: عضویت در مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس از طریق ارسال رزومه و اطلاعات شخصی از طریق لینک yun.ir/lwtz99 برای همه علاقه مندان  امکان پذیر است و اعضای مجمع عمومی انشاالله با اقدامات شایسته و متشکل شورای جدید اتفاقات امیدآفرین و مثبتی را در عرصه فیلم سازی استان رقم خواهند زد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار