چاپ       کد خبر: 14405
9 مهر 1398

انتصاب یک استان فارسی بعنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی

در مراسمی با حضور سید سعید سید علایی عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع،محمدحسن اسدی به عنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد.

به گزارش اول فارس ، سید علایی عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در  مراسم معارفه محمدحسن اسدی  به عنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی  سازمان بنادر و دریانوردی کشور، مسئولیت را فرصت خدمتگذاری به مردم در نظام اسلامی دانست و تأکید کرد این فرصت کوتاه است و بایستی از همه ظرفیت های خود و مجموعه تحت مسئولیت در این راستا استفاده کرد.

وی سازمان بنادر و دریانوردی را در شرایط کنونی در خط مقدم جنگ اقتصادی با آمریکا توصیف کرد و گفت : خوشبختانه همدلی و یکپارچگی و همکاری شایسته ای در بین ارگانهای دریایی وجود دارد و با این وحدت و همدلی می توان از گردنه های سخت عبور کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، اجرای سند برنامه ریزی نیروی انسانی، اصلاح ساختار و تشکیلات، اجرای اصلاح نظام اداری، راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعات کارکنان و اجرای طرح ارتقاء شایستگی را از جمله تکالیف مهم مدیرکل جدید توسعه منابع انسانی و پشتیبانی برشمرد.
سید علایی از تلاش، نظم و انضباط حاکم بر مجموعه بودجه، مالی و امور اداری سازمان قدردانی کرد و بر کار با برنامه، تفکر، نگاه سیستمی و کارشناسی و بر اساس ضوابط و مقررات تأکید کرد.
در این مراسم، از خدمات و تلاشهای جواد جهاندار مدیرکل سابق توسعه منابع انسانی  این سازمان قدردانی شد.
بر اساس گزارش اول فارس، محمدحسن اسدی که امروز به عنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی معرفی شد، دارای دکترای مدیریت کسب و کار و پیش از این مدیرکل اقتصادی و برنامه ریزی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است. معاون پشتیبانی سازمان مسکن و شهرسازی استان فارس، معاون فرمانداری شیراز، معاون پشتیبانی و عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا، معاون اداری و مالی و اقتصادی و شهردارشیراز از جمله مسئولیت های پیشین محمدحسن اسدی بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار