چاپ       کد خبر: 143137
23 اردیبهشت 1403

انفجار نیسان آبی در شیراز خون بپا کرد+عکس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انفجار سیلندر گاز CNG خودرو نیسان آبی در جایگاه سوخت، ۵ نفر را مصدوم کرد.

به گزارش اول فارس، هادی عیدی‌پور گفت: در تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳ و ۱۰ را به محل حادثه در بلوار خلیج فارس اعزام کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو نیسان آبی در جایگاه CNG در حال سوخت‌گیری بوده که ناگهان سیلندر گاز خودرو منفجر  و علاوه بر تخریب سازه جایگاه منجر به مصدومیت ۵ نفر شد.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از رسیدن نیرو‌های عملیاتی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، مصدومان از محل حادثه خارج و برای اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
عیدی‌پور گفت: آتش‌نشانان پس از پاکسازی محل حادثه و جلوگیری از آتش سوزی احتمالی، محل حادثه را ایمن سازی کردند.
وی یادآور شد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

ظروف و مخازن تحت فشار باید طبق قانون بعد از ده سال تست هیدرواستاتیک شوند . الان بیشتر از بیست سال است که خودروهای گازسوز در کشور کار می کنند و بسیاری از آنها تست نشده اند . همچنین وانت های دوگانه سوز بدلیل قرار گرفتن کپسول در معرض بارندگی و رطوبت دچار پوسیدگی می شوند . به زودی باید شاهد سونامی انفجار کپسول های گاز باشیم

آخرین اخبار