چاپ کد خبر: 89607
21 تیر 1401

اولین کلانتری انتظامی اجرائیات شهرداری شیراز افتتاح شد

کلانتری اجرائیات شهرداری شیراز

در راستای انجام امور اجرائیات در سطح شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان واحد مشترک اجرائیات شهرداری شیراز و نیروی انتظامی در محل بلوار سیبویه افتتاح شد.
به گزارش اول فارس ، غلامرضا غلامی در حاشیه این افتتاح گفت: یک خلاء مهم در حوزه شهرداری بود بحمد الله امروز برطرف شد و کلانتری اجرائیات با تعاریف و انرژی جدید راه اندازی شد و نیروی انتظامی یک بازوان توانمند برای دستگاه‌های اجرایی است.

او گفت: امروز با قاطعیت اعلام می‌کنم که در هر نقطه‌ی شهر شیراز که نیازمند ساماندهی بوده است نیروی انتظامی به خوبی و با اقتدار به یاری شهرداری شیراز آمده و حضور مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری در کنار هم می‌تواند یک نظم منسجم به شهر بدهد و زیبایی شهر شیراز را دو چندان سازد.

غلامی گفت: ما زیبایی‌های شهری را در کاشتن گل و گیاه خلاصه نمی‌کنیم بلکه زدودن آلاینده‌ها از شهر، برچیده شدن سد معبر، حذف تابلو‌های زائد و … جزو زیبایی‌های شهری محسوب می‌گردد و تمامی این موارد با کمک نیروی انتظامی محقق خواهد شد، در سایه نظم و انضباط هر گونه پیشرفتی میسر می‌شود.

این مسئول شهری گفت: همچنین با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری در امور اجرائیات می‌توانیم با قدرت و قوت بیشتری ارائه خدمات شهری خوبی به مردم کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: انتظار داریم همکاران ما در کلانتری اجرائیات پا به پای شهرداران مناطق و اداره پیشگیری تخلفات شهری همراهی و همدلی کنند و اقتدار خود را به نمایش بگذارند و به آن دسته از افراد که اموال بیت المال را چپاول میکنند و مالکینی که بدون اخذ مجوزات قانونی اراضی خود را بدون مجوز از دستگاه‌های مربوطه تغییر کاربری می‌دهند و بفروش می‌رسانند هشدار می‌دهیم که با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی علیه آنان اعمال قانون خواهیم کرد..

سرهنگ شجاعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در راستای ساماندهی، پیشگیری و رفع تخلفات و اجرای مأموریت‌ها انجام دهیم، هم افزایی و هم پوشانی پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه شهرداری یک امر اجتناب ناپذیر است که می‌باست در کنار هم کمک کنیم تا به اثرات مطلوب دستیابی پیدا کنیم و باید به نحوی مأموریت‌ها را به نحو احسن انجام دهیم تا رضایت شهروندان و خداوند را در بر داشته باشد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز سرهنگ محمدی به عنوان فرمانده کلانتری اجرائیات شهرداری شیراز منصوب شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار