چاپ کد خبر: 37981
24 آبان 1399

اول فارسTV|حراج سلامت در فروشگاه کیف و کفش زنانه در شهرک غرب تهران

صدا وسیما: سرنوشت فروشگاه کیف و کفش زنانه در شهرک غرب تهران که با رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، چوب حراج به سلامت مردم زد.

روز جمعه یکی از فروشگاهها در مرکز تجاری لیدوما در شهرک غرب تهران، بدون توجه به شیوه نامه های بهداشتی بویژه فاصله اجتماعی ، حراجی را برگزار کرد که متاسفانه تصاویر تاسف آوری از این حراج در فضای مجازی منتشر شد.

آقای نوایی خبرنگار ما امروز به همان مکان برای تهیه گزارش مراجعه کرد که با تعطیلی فروشگاه مواجه شد. سایر مالکان این مرکز تجاری هم از این اقدام یکی از فروشگاهها به شدت ناراضی بودند و خواستار برخورد قانونی مسئولان با متخلفان شدند.

معاون استاندار تهران هم با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره ازدحام و تجمع شهروندان مقابل یکی از مغازه‌های مرکز تجازی در شهرک قدس و حراج اجناس در این مغازه، گفت: با اصنافی که موجب تجمع و ازدحام شهروندان شوند برخورد خواهد شد.
آقای حمیدرضا گودرزی گفت: اصناف نباید به هیچ عنوانی از جمله حراج اجناس موجب تجمع شهروندان شوند و از اصناف می‌خواهیم چنین کاری نکنند.
آقای گودرزی گفت: این فیلم هم مربوط به مغازه‌ای درون پاساژی در شهرک غرب است که موجب تجمع شهروندان شد و برخورد خواهد شد. فیلمی از حراج فروشگاه زنجیره‌ای با عنوان ۳۹ تومانی در فضای مجازی منتشر شده است و شهروندان برای خرید در صف فشرده‌ای زیر سقف ایستاده بودند.

حراج کیف و کفش در غرب تهران، منجر به ازدحام مردم شد - ایرنا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار