چاپ کد خبر: 39211
11 آذر 1399

اول فارسTV | ماجرای جالب توپ و لباس عروس پر از شیشه در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف لباس عروس آغشته به مواد مخدر قبل از ارسال به اروپا خبر داد.

به گزارش اول فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: مدتی پیش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از قصد سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر در پوشش لباس عروس به یکی از کشورهای اروپایی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با بیان اینکه بررسی نهایی حاکی از آغشته کردن یک لباس عروس به مخدر مایع شیشه بود، گفت: ماموران در عملیاتی که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد این لباس عروس را قبل از ارسال پستی به یکی از کشورهای اروپایی شناسایی و ضبط کردند. همچنین دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

13990911000330 Test PhotoL

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که با ایسنا گفتگو می‌کرد، ادامه داد: این نوع مواد مخدر که به شکل مایع است از کشور افغانستان وارد کشور شده و قاچاقچیان با آغشته کردن آن به تار و پود لباس آن را قاچاق کرده و پس از طی فرآیندی دوباره آن را از لباس استخراج و استفاده می کنند که ماموران پلیس آن را کشف و ضبط کردند.

به گفته وی تحقیقات تکمیلی در این زمینه از سوی ماموران پلیس در حال انجام است.

همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی جدید در طرح ظفر در داخل محموله‌ای در ترمینال جنوب تهران توپ‌هایی را کشف کرده است که داخل آن مواد مخدر از نوع شیشه تعبیه شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار