چاپ کد خبر: 97883
23 آبان 1401

اگر قاتل شهربازی را در ۳ ثانیه شناسایی کنی فوق العاده باهوشی!

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در ۳ ثانیه شناسایی کنی، شک نکنید فوق العاده باهوشی!

تست هوش 1

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: چه کسی او را به قتل رساند؟ فقط یک نابغه واقعی می تواند این معما تصویری یا سوال  ذهنی را تنها در ۳ ثانیه حل کند. آیا شما از جمله کسانی هستید که به تیزهوشی و تیزبینی خود اعتماد زیادی دارید. اگر این گونه است آزمون شناسایی قاتل در شهربازی را از دست ندهید. با حل و رمزگشایی این آزمون به خود و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید. با  آزمون شناسایی قاتل در شهربازی همراه باشید.

سوالات، معماها، پازل های تصویری و دیگر اقسام بازی های فکری در شبکه های اجتماعی مانند TikTok، Twitter، Facebook و YouTube بسیار محبوب هستند. فکر می کنید چرا این گونه است؟ چرا همه به دنبال بازی های فکری هستند؟ باید در جواب گفت که به باور پژوهشگران آزمون ها و تست های ذهنی سطح تمرکز را بهبود می بخشد و به بالا بردن توانایی های شناختی هر فردی که سعی در حل آن در چند ثانیه دارد ،کمک می کند. آزمون شناسایی قاتل در شهربازی نیز یکی از همین آزمون هاست. آزمونی که شما را به یک چالش جدی دعوت می کند.

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی

اگرچه معماها و تست های هوش و … که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته می شود، از نظر برخی ممکن است ساده به نظر بیایند، اما ما معتقدیم که مخاطبان این آزمون ها به دلیل بالا رفتن سطح توانائیها به این جمع بندی می رسند. تمرین و انجام منظم این سوالات به رشد مهارت های شناختی شما کمک می کند، بدون آنکه خود متوجه باشید. اما بعد از مدتی در برخورد با پدیده ها و … متوجه می شوید که دقیق تر و نکته سنج تر شده اید.

اگر فکر می‌کنید می‌توانید کارآگاه FBI باشید، اکنون زمان آن است که آن را در آزمون شناسایی قاتل در شهربازی ثابت کنید.

در تصویر آزمون شناسایی قاتل در شهربازی را که برای شما به اشتراک گذاشته ایم،  چهار نفر را خواهید دید که سوار یکی از وسایل شهر بازی شده اند. ماموریت شما به عنوان یک کارآگاه FBI، پیدا کردن قاتلی است که یکی از کارکنان شهربازی را به قتل رسیده است.

یک کمک، اگر فکر می کنید این مرد ریش دار با کیفی در دست است، کاملا در اشتباه هستید. ما فقط ۳ ثانیه به شما فرصت می دهیم تا به این آزمون شناسایی قاتل در شهربازی پاسخ صحیح بدهید.

تست هوش 2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در شهربازی

چطور گذشت؟ اگر نتوانستید پاسخ صحیح آزمون شناسایی قاتل در شهربازی را بیابید، ۳ ثانیه دیگر به شما فرصت می دهیم تا تمام جزئیات را تجزیه و تحلیل کنید و حقیقت را کشف کنید. اگر هنوز نمی توانید، به پایین صفحه بروید  تا راه حل را بیابید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: اگر دقت کنید، پسر سمت راست تصویر زیر جلیقه اش لکه خون دارد. در حالی که پسر دیگر یک دینامیت در دست دارد که اگر پلیس برای دستگیری آنها مراجعه کند آن را پرتاب کند. بنابراین قاتل، این دو کودک هستند. آنها کسانی بودند که به زندگی خدمه شهربازی پایان دادند و شما به موقع متوجه آن نشدید.

تست هوش 3

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در شهربازی استفاده کرده باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار