چاپ کد خبر: 9482
9 تیر 1398

ایلوش شریفی: در راه‌سازی برای شهرستان‌های مختلف فارس تبعیض قائل می‌شوند

10156219 928

به گزارش  اول فارس ، ایلوش شریفی نماینده شهرستان ممسنی در شورای اسلامی استان فارس با این ادعا که سالانه چند صد نفر از هموطنان‌مان در مسیر کوتاه بابامیدان به پل بریم فارس کشته و زخمی می‌شوند، گفت: به عنوان یکی از نمایندگان مردم این مرز و بوم، با همه‌ی وجود از اینکه در چنین وضعیتی در این منطقه زندگی می‌کنیم احساس تأسف و شرمندگی می‌کنم.

وی افزود: همین یک ماه قبل شاهد مرگ دلخراش یک خانواده با تمام اعضای خود در یک سانحه دلخراش بوده‌ایم و به فاصله کمی بعد یک عروس و داماد را در همان نقطه از دست داده‌ایم؛ داد بی‌گناهی مردم مظلوم این منطقه را به کجا ببریم؟

ایلوش شریفی، تبعیض در بین شهرستان‌ها و استان‌های مختلف را غیرقابل تحمل دانست و گفت: در همین شورای استان برخی از اعضا از تأخیر در چهار بانده کردن شدن جاده‌های خود گلایه دارند و در سوی دیگر ما در ممسنی و رستم گرفتار تبدیل جاده ۵ متری به ۶ متری هستیم!

نماینده ممسنی در شورای اسلامی فارس تصریح کرد: به عنوان نمونه باید بگویم اگر در شهرستان جهرم به دنبال چهار بانده کردن اتوبان هستند به این دلیل است که آقای رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران است؛ در گچساران کهگیلویه و بویراحمد هم اگر اتوبان عریض و طویل احداث کرده‌اند، چون آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه است؛ چرا باید چنین باشد؟ این چه تبعیضی است که گریبان شهرستان‌های مختلف را گرفته است؟!

شریفی با بیان اینکه راه‌های ممسنی و رستم، محور ترانزیتی مناطق همسایه محسوب می‌شود؛ افزود: نفت و گاز گچساران و خوزستان را از محور‌های نحیف این منطقه می‌برند و نوش جان می‌کنند، اما فکری به حال جاده‌های زیر پای خود نمی‌کنند!

این عضو شورای اسلامی فارس با گلایه شدید از نماینده فعلی و ادوار شهرستان‌های ممسنی و رستم، گفت: وضعیت وخیم راه‌های این دو شهرستان نشان می‌دهد که نمایندگان ما در مجلس یا پیگیری نکردند و یا اصلاً جان موکلان‌شان برایشان اهمیتی نداشته است!

وی ادمه داد: من از طرف کمیسیون عمران شورای اسلامی استان از این تریبون به مدیرکل راه و شهرسازی استان و شخص وزیر هشدار می‌دهم که تا پایان امسال تکلیف را روشن کنند؛ در غیر این صورت اگر خونی از بینی کسی بیاید، مردم دیگر کوتاه نمی‌آیند و شخص مدیرکل و وزیر راه و شهرسازی مسؤول جان مردم هستند.

شریفی در پایان تصریح کرد: از مسؤولان استانی و کشوری مرتبط با این موضوع درخواست دارم که حتماً وقت بگذارند و دلاوری‌های مردم این خطه را در جنگ‌هایی همچون گجستان و دفاع مقدس مطالعه کنند تا بدانند با جان و مال چه مردمی مواجه هستند.”منبع:باشگاه خبرنگاران”

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار