چاپ کد خبر: 80124
16 فروردین 1401

 این خانم یک کلاهبردار است ، او را شناسایی کنید +عکس

 تصویر خانمی منتشر شده است که با دادن وعده دریافت وام های قرض الحسنه و دریافت کارت های اعتباری خرید لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از ۲۳ نفر از شهروندان کرده بود.

ایسنا:  پلیس آگاهی فردیس با انتشار تصویر خانمی که با دادن وعده دریافت وام های قرض الحسنه و دریافت کارت های اعتباری خرید لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از ۲۳ نفر از شهروندان کرده بود، از شهروندان درخواست کرده چنانچه توسط این شخص یا به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

زن کلاهبردار 4

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتطامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت شخصی در زمینه کلاهبرداری از شهروندان با دادن وعده دریافت وام های کلان قرض الحسنه مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی های کارآگاهان حاکی از این بود که خانم کلاهبردار با شناسایی افراد متقاضی دریافت وام، با دادن وعده های گرفتن وام های کلان اقدام به دریافت مبالغی از مالباختگان کرده و در ادامه پاسخگوی آنها نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر فردیس، وی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ ملکی در پایان گفت: پلیس آگاهی فردیس در اجرای دستور بازپرس شعبه نهم دادگاه عمومی و انقلاب این شهرستان اقدام به انتشار تصویر این متهم می کند تا چنانچه شهروندان توسط این شخص یا به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار