چاپ کد خبر: 106851
28 اسفند 1401

این زن رسما ملکه اینستاگرام شد

وب سایت هالیوود ریپورتر خبر داد که سلنا گومز، خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی رسما ملکه اینستاگرام شده است.

photo 2023 03 18 23 21 55 2
 وب سایت هالیوود ریپورتر خبر داد که سلنا گومز، خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی رسما ملکه اینستاگرام شده است.

در توضیح این خبر آمده:

* سلنا خواننده و بازیگر ۳۰ ساله اولین زن در تاریخ اینستاگرام است که تعداد فالوورهایش از ۴۰۰ میلیون نفر گذشت!

* سلنا که مدتی از فضای مجازی دور بود و فعالیتی نداشت به تازگی دوباره فعالیتش را آغاز کرده و تعداد فالوورهایش به سرعت افزایش یافت.

photo 2023 03 18 23 21 55

سلنا ماری گومز (انگلیسی: Selena Marie Gomez زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ خواننده، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است.

او کار بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید. او در چندین فیلم و سریال دیگر حضور داشته و گویندۀ یکی از نقش‌های فرنچایز سینمایی هتل ترانسیلوانیا (۲۰۱۲–۲۰۲۲) بوده‌است.

Selena Gomez at White House.jpg

گومز از طریق شرکت تولیدی‌اش، تهیه‌کنندهٔ اجرایی مجموعه‌های تلویزیوتی ۱۳ دلیل برای اینکه (۲۰۱۷–۲۰۲۰) و زیستن غیرقانونی (۲۰۱۹) بوده‌است. او علاوه بر این، تهیه‌کنندهٔ اجرایی مجموعهٔ آشپزی سلنا + سرآشپز (۲۰۲۰–۲۰۲۲) و مجموعهٔ کمدی-معمایی فقط قتل‌های داخل ساختمان (۲۰۲۱–اکنون) بوده‌است که در آن‌ها نیز به ایفای نقش پرداخت. او برای بازی در فقط قتل‌های داخل ساختمان نامزد جایزهٔ گلدن گلوب و به‌عنوان تهیه‌کننده، نامزد جایزهٔ امی پرایم‌تایم شد.

گومز به‌همراه گروه موسیقی پیشینش، سلنا گومز و سین، آلبوم‌های ببوس و بگو (۲۰۰۹)

، سالی بدون باران (۲۰۱۰) و وقتی خورشید غروب می‌کند (۲۰۱۱) را منتشر کرد که در جایگاه ده‌تای برتر جدول بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفتند و از طرف انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا گواهی‌نامهٔ طلا کسب کردند.

نخستین آلبوم تک‌خوان او، رقص ستاره‌ها (۲۰۱۳) به صدر جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید و تک‌آهنگش، «بیا بگیرش» در رتبهٔ دهم بیلبورد هات ۱۰۰ قرار گرفت. آلبوم‌های بعدی، احیا (۲۰۱۵) و کمیاب (۲۰۲۰)، نیز به جایگاه نخست جدول بیلبورد ۲۰۰ رسیدند. شماری از تک‌آهنگ‌های گومز از جمله «دل اونی رو که بخواد می‌خوادش»، «خوش به حالت»، «همون عشق قدیمی»، «نمی‌تونم خودمو کنترل کنم»، «دیگه با هم حرف نمی‌زنیم» و «اون من نیستم» در جایگاه ده رتبهٔ برتر جدول بیلبورد هات ۱۰۰ ایالات متحده قرار گرفته‌اند. همچنین ترانه «تو را از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم» نخستین تک‌آهنگ گومز است که به صدر جدول بیلبورد هات ۱۰۰ رسید. او در سال ۲۰۲۱ برای ضبط ئی‌پی اسپانیایی‌زبان افشاگری نامزد جایزهٔ گرمی بهترین آلبوم پاپ لاتین شد.

گومز افتخارات گوناگونی کسب کرده‌است و در سال ۲۰۱۷ از سوی مجلهٔ بیلبورد، زن سال نام گرفت. او ۱۵ رکورد جهانی گینس نیز شکست. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۲۰ از او به‌عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار جهان یاد کرد. او دنبال‌کنندگان متعددی در شبکه‌های اجتماعی دارد و در میان زنان دارندهٔ بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام است. از دیگر فعالیت‌های گومز می‌توان به خط‌های تولید لوازم آرایش، لباس، کیف دستی و عطر اشاره کرد. او با سازمان‌های خیریه گوناگونی همکاری کرده‌است و در ۱۷ سالگی به‌عنوان سفیر یونیسف منصوب شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار