چاپ کد خبر: 136596
19 اسفند 1402

چرا این مدیر در استان فارس حاضر به مصاحبه با رسانه نیست؟

این مدیرعامل در استان فارس شبانه روزی در جلسه است

چندین ماه است خبرنگار خبرگزاری فارس تلاش می‌کند برای یافتن پرسش‌های خود با مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفتگو کند اما تنها پاسخی که شنیده می شود این است: در جلسه هستم! آیا این جلسات برای حل مشکلات مردم است یا توجیهی برای پاسخگو نبودن؟ اگر برای حل مشکلات است پس دلیل پاسخگو نبودن چیست؟

خبرگزاری فارس از شیراز نوشت: طی ماه‌های گذشته اخباری در ارتباط با کم کاری های صورت گرفته در شهر صدرا توسط شهروندخبرنگاران خبرگزاری فارس بازگو شد؛ از جاده نیمه تمام قره پیری و بلاتکلیفی آن گرفته تا بلاتکلیفی فاز دوم اکو پارک صدرا و برخی پروژه های مسکن ملی مانند پروژه برکت و… اما مرجعی برای پاسخ‌دهی به این سوالات وجود ندارد!

بیشتر این موضوعات را باید از شرکت عمران صدرا مطالبه کرد که توسط خبرگزاری فارس نیز پیگیری های متعددی انجام شد؛ اما پیگیری های صورت گرفته نتیجه مطلوبی نداشت و تنها بیانگر پاسخگو نبودن شرکت عمران صدرا بود، چندین بار شرکت عمران صدرا وعده مصاحبه با مدیرکل این مجموعه را داد اما هر بار به دلیل جلسه های متعدد وی به تعویق افتاد.

پروژه برکت مسکن ملی که یکی از چندین سوژه مورد بحث است نیز در انتظار پاس پوربهی، مدیرکل شرکت عمران صدرا بود که مانند گذشته پاسخگو نبود اما به گفته روابط عمومی این مجموعه به شرکت عمران صدرا مربوط نمی شود، جاده قره‌پیری هم که به دلیل تأمین نشدن بودجه بلاتکلیف است و فاز دوم اکو پارک صدرا که باز هم شرکت عمران صدرا حاضر به پاسخگویی نیست و امروز و فردا می کند، البته که بی اطلاع بودن مسوولان مربوط از روند این پروژه هم بی تأثیر نبود.

نکته قابل توجه این است که چرا مدیرکل شرکت عمران صدرا حاضر به مصاحبه با رسانه نیست، آیا نباید جوابگوی مطالبه ای بود که از سوی مردم عنوان شده است؟

عضو کانال ما در تلگرام شوید

از جوابگویی به رسانه که بگذریم طبق گفته مردم حتی زمانی که شهروندان برای سوال کردن از برخی پروژه ها مانند مسکن ملی به این شرکت می روند کسی پاسخگوی آنها نیست ، بر فرض که این مجموعه با رسانه غریبه باشد پس تکلیف مردم چیست؟!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر یکشنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

یعنی واقعا در شرایط کنونی کشور این موضوع ساده را نمی دانی؟!
چون باعث میشود که طرف از نان خوردن باز شود.
زیرا نمی توان کوچکترین حرفی زد و برای هر جمله ات صد شاخ و‌ دم می گذارند و یک کلاغ و چهارصد کلاغش می کنند.
پس بهترین روش این هست که یواش بروی و یواش بیایی تا شیرهای غران به تو حمله نکنند!!
بعدهم نیاز به مصاحبه نیست زیرا عملکرد هر کسی در مدت خدمت و یا خیانتش آشکارتر از شمس اظهر است و اگر چشم فرد ناظر را بخاطر مطامع دنیوی نزند کاملا قابل مشاهده و بررسی و چون و چرا می باشد.

بنیامین شنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

سلام تایید نهایی مسکن ملی شدم، ازش بپرسید چرا میگید برا مسکن ملی زمین نیست؟؟ این همه زمین اطراف صدرا هست،به خدا ما آواره هستیم.مستاجریم

کارگر شنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

سلام من امروز رفتم برا مسکن ملی،نزدیک بود کتک بخورم!!! گفتن چرا اومدی؟؟؟ به شما پیام دادیم که مراجعه حضوری نکنید

آخرین اخبار