چاپ کد خبر: 93833
12 شهریور 1401

این مرد در بیضا با زور وارد منزل یک زن جوان شد

25

دستگیری متهم فراری در بیضا

فرمانده انتظامی شهرستان “بیضا” از دستگیری فردی خبر داد که قصد مزاحمت برای خانمی جوان در یکی از روستاهای این شهرستان داشته است.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “محمود  نجفی”  در تشریح این خبر بیان کرد: فردی در یکی از روستاهای این شهرستان با زور وارد منزل خانمی شده بود و قصد ایجاد مزاحمت برای وی داشته که با هوشیاری صاحب منزل فرد مذکور سریعا از محل متواری می‌شود که بلافاصله دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه “کوشک هزار” این شهرستان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند متهم فراری را دستگیر و روانه دادسرا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “بیضا” گفت: افرادی که به هر نحو درصدد هنجار شکنی و مخل نظم و امنیت و آسایش مردم باشند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد می‌کند.

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امین شنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

کشوری با اینهمه سروت ودارایی چرامردم دنبال خلاف بروند این سروتهارا چه کسی می برد این همه هاشیه شهر ها معتاد وبیکار چرا دولت بازار کار برای انها درست نمیکند نمی خواد چرا؟ اگر بمن واگذار کند از همه معتادان تولید زنده درآمد بروز برای دولت فرا هم میکنم من می تونم دولت نمی تونه باور کردنیست؟ شما نگاه کنید هرنیروی فعال که میتونه کشوررا از این حالت فقر بیرون بیاره معلوم نیس چرا بلا سرش میاد زمان احمدینژاد مخترع سوخت ماشینرا از آب خوردن روشن کرد چیشد کجاست جناب ریا ست جمهور

امین شنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

سلام باکدام قاطعیت وقتی قاطع بر خورد شود کسی جرئت ندارد خلاف کند اگر ازفردا کسی باعث ربع ووحشت مردم نشد درسته نه اینکه یکیرا دست گیر میکنید فردا دوتا سر بر میدارند

آخرین اخبار