چاپ کد خبر: 101206
15 دی 1401

بازدید از عملیات راهداری زمستانی و تقدیر از تلاش شبانه روزی راهداران فارس

در پی بارش های اخیر در سطح اکثر شهرستان های استان فارس ؛ مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرماندار شهرستان سپیدان از انواع عملیات های راهداری زمستانی خصوصا در محورهای برف گیر استان بازدید کردند.

بازدید از عملیات راهداری زمستانی و تقدیر از تلاش شبانه روزی راهداران فارس
به گزارش اول فارس  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان فارس ، دکتر قناعتی در حاشیه دیدار با راهداران استان فارس در شهرستان سپیدان گفت : تلاش راهداران استان فارس برای برقراری تردد ایمن و روان در سرتاسر استان پهناور فارس و خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مردم شریف ستودنی است.
مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس افزود: با توجه به میزان طول راه های استان که رتبه اول را در کشور دارد و از طرفی کوهستانی بودن، ترانزیتی و‌ شریانی بودن بسیاری از محورهای استان ؛ عملیات راهداری زمستانی در فارس بسیار حایز اهمیت و‌ همواره مورد تاکید بسیار است ، که البته با توان عملیاتی و تجربه بالای بخش راهداری شاهد تردد ایمن و روان در سطح راه های استان هستیم.
دکتر قناعتی هم چنین خاطرنشان ساخت : خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه های خدمات رسان جاده ای استان فارس مثل مجموعه راهداری ، پلیس راه ، اورژانس ، هلال احمر ، شورای ترافیک استان و فرمانداران شهرستان ها برقرار هست و همگی در تلاش هستند خدمات مناسبی به کاربران حاده ای ارایه بدهند.
دکتر راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در حاشیه این بازدیدها از خدمت‌رسانی ۷۰۰ راهدار درقالب ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری در سطح راه های استان در طرح راهداری زمستانی خبر داد.
راستیار با بیان ایکنه ۴۳۰ دستگاه و ماشین آلات راهداری در طرح زمستانه سال جاری بکارگیری شده اند افزود: علیرغم مشکلاتی همچون فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات راهداری استان با تمام توان به وظیفه ذاتی خودشان در راستای تردد ایمن و روان و باز بودن محور ها در شرایط جوی گوناگون عمل می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس هم چنین با اشاره به وجود ۵۲ گردنه برف گیر و ۶۴۰۰ کیلومتر راه نیازمند عملیات راهداری زمستانی در استان گفت : علاوه بر ۴۳۰ انواع ماشین آلات برای انواع عملیات راهداری زمستانی ، تجربه و توان عملیاتی راهداران زحمتکش استان و برنامه ریزی های صورت پذیرفته در راستای خدمت رسانی و برقراری تردد ایمن و روان در سطح راه های استان بسیار حایز اهمیت است.
گفتنی است در پایان این بازدید ، نشستی مشترک در فرمانداری سپیدان نیز برگزار گردید و دستگاه های خدمات رسان جاده ای به ارایه گزارش عملکرد در طرح زمستانه پرداختند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار